Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Universiteit Utrecht en Universiteit van Amsterdam

Universiteit Utrecht en Universiteit van Amsterdam

17-11-2014 om 15:04

Doe mee en verdien 20 euro: Hoe beleeft u de Sinterklaastijd?

Hoe beleeft u de Sinterklaastijd? Veel ouders ervaren de Sinterklaastijd als een fijne, warme periode. Dit onderzoek (samenwerking van Universiteit Utrecht en Universiteit van Amsterdam) bestudeert wat de Sinterklaastijd precies doet met ons gevoel en hoe dit van invloed is op ons gedrag. Vindt u het leuk om mee te doen met het onderzoek?

Wat houdt het onderzoek in?
1. U vult eenmalig een vragenlijst in met vragen over uw persoonlijkheid en uw herinneringen aan vroeger. Dit duurt ongeveer 10 minuten.
2. U vult, verspreid over 7 dagen gedurende de Sinterklaastijd, een heel korte vragenlijst in met vragen over uw beleving van de Sinterklaastijd. Dit duurt 1 minuut per keer.

Kan ik meedoen aan het onderzoek?
Iedere ouder met tenminste 1 kind in de leeftijd van 3 tm 7 jaar kan meedoen aan het onderzoek.

Wat ontvang ik voor deelname?
We bieden uw graag een VVV-cadeaubon ter waarde van 20 euro aan als u aan elk onderdeel van de studie heeft meegedaan. Hopelijk een fijne ondersteuning in de dure Sinterklaastijd!

Hoe kan ik meedoen?
Stuur voor 22 november 2014 een mail aan Patty Leijten ([email protected]). In de titel schrijft u 'ik doe mee aan het onderzoek'. U ontvangt dan verdere uitleg over uw deelname. Het onderzoek loopt in de periode tussen 17 november en 4 december.

Hartelijk dank!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.