Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Enquête masterscriptie over online privacy

Beste meneer/mevrouw,

Voor mijn masterscriptie over online privacy heb ik een vragenlijst opgezet. Ik zou het heel fijn vinden als u deze vragenlijst invult, daarmee helpt u me om mijn scriptie af te ronden. Het invullen duurt ongeveer 5-10 minuten. Via de link hieronder komt u bij de vragenlijst terecht. Alvast bedankt!

https://wur.az1.qualtrics.com/jfe/form/SV_cGxVxxQDDcLGtSK

Helaas, de afbeelding is heel klein en ik kan (met mijn telefoon) niet inzoomen.

Omdat je hebt belang van de foto zo benadrukt, ben ik gestopt met de vragenlijst. 

ik ben ook afgehaakt, het lezen van hele grote stukken tekst zoals die privacyverklaring die ik niet in een paar minuten. Ik doe altijd mee aan dit soort enquêtes voor schoolopdracht maar dan met vraag - antwoord. En vraag van 5 regels kan best naar die map tekst die jij laat lezen is veel teveel. 

Nou, dat is alvast een onderzoeksresultaat, mensen vertikken het lange stukken tekst te lezen, ook als het om hun privacy gaat.

ik heb bijna alles ingevuld met het middelste antwoord omdat ik werkelijk niet weet wat men wil wat ik antwoord en hoe ik dat zou moeten kunnen afleiden of concluderen uit een privacyverklaring die je in de enquête niet hoeft te lezen en in het echt nooit leest of zelfs ook maar na het lezen zou moeten kunnen weten.

Lotte150

Lotte150

31-01-2022 om 15:29 Topicstarter

Na feedback over de vraag met de (lange) privacyverklaring heb ik deze tekst nu wat ingekort. Hoewel het niet nodig is om deze hele tekst te lezen (wat ook is aangegeven in de enquête), haken veel mensen toch af bij het zien van zo'n lange tekst. Aan diegenen die de vragenlijst hebben ingevuld en feedback hebben achtergelaten: hartelijk bedankt!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.