Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Enquête over chocoladehuis in Nederland

Hallo iedereen, wij zijn een groepje van 4 studenten en voor ons marketing plan i.v.m. een chocoladehuis lanceren in Nederland, hebben we jullie nodig. Ons chocoladehuis wordt de perfecte plek om je kinderen mee naar toe te nemen of voor feestjes. Als jullie onze enquête zouden invullen zou dit ons enorm helpen. Het zijn ongeveer 20 vragen en het duurt ongeveer 4 minuten. Alvast bedankt!

https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=6oDgtrmteUyTA23Pgm-4VCghjyvJZCNElO4sdY8Fh4lUQkNaVU1TVTJHU1RGSFNEUFFWREQ1VFhXVC4u

Ingevuld. Ik kom 

Ingevuld. Gaan jullie dit ook echt doen of is het alleen een concept?

ingevuld, maar ik vind het nog steeds niet duidelijk wat een chocoladehuis is. Ja, iets met chocoladefonteinen maar die hebben ze bij AYCErestaurants ook. Dus is het een winkel met repen? Een huis om naar chocoladefiguren te kijken? Een restaurant met 100 chocoladegerechten? Ik loop achter want ik snap het concept niet.

Ginevra schreef op 08-11-2022 om 15:06:

ingevuld, maar ik vind het nog steeds niet duidelijk wat een chocoladehuis is. Ja, iets met chocoladefonteinen maar die hebben ze bij AYCErestaurants ook. Dus is het een winkel met repen? Een huis om naar chocoladefiguren te kijken? Een restaurant met 100 chocoladegerechten? Ik loop achter want ik snap het concept niet.

Dat vroeg ik me ook wel een beetje af.

Ginevra schreef op 08-11-2022 om 15:06:

ingevuld, maar ik vind het nog steeds niet duidelijk wat een chocoladehuis is. Ja, iets met chocoladefonteinen maar die hebben ze bij AYCErestaurants ook. Dus is het een winkel met repen? Een huis om naar chocoladefiguren te kijken? Een restaurant met 100 chocoladegerechten? Ik loop achter want ik snap het concept niet.

Dat is precies wat ik bij de feedback heb opgeschreven. Ik heb totaal geen beeld gekregen van het concept…

Ingevuld. Maar inderdaad: wat is het concept?

https://www.chocoladehuis.nl
Deze vond ik met Google, maar volgens mij is dit wat anders als ze hier bedoelen.

Bijtje82

Bijtje82

09-11-2022 om 15:48

Jonagold schreef op 08-11-2022 om 21:09:

[..]

Dat is precies wat ik bij de feedback heb opgeschreven. Ik heb totaal geen beeld gekregen van het concept…

Me too. Heb dit ook aangegeven. Het is mij totaal komt duidelijk wat men precies wil. 

Het gaat over chocolade en dan ineens ook lunch willen serveren die eigenlijk komt te maken heeft met het concept. 

Gezinnen verwelkomen en de kinderen afschepen met een speelhoek binnen. 

Het logo vind ik persoonlijk ook te chique voor een gezinsaangelegenheid. Dan verwacht je iets vrolijkers. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.