Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Nazife

Nazife

10-05-2014 om 15:14

Enquete over kinderen met Downsyndroom naar een regulier kinderdagverblijf

Beste ouders,

Mijn naam is Nazife yilmaz en ik zit in mijn afstudeerjaar van de opleiding pedagogiek op de HU Amersfoort. Voor mijn afstudeerproject maak ik een voorlichting voor leidsters (op een reguliere kinderdagverblijf) over het begeleiden en werken met kinderen met down. Daarnaast maak ik een activiteitenboek waarbij ze door middel van spel, de kinderen kunnen helpen in hun ontwikkeling.

Om het voorlichting zo goed en informatief mogelijk te maken, wilde ik graag ouders betrekken bij het vooronderzoek. Dus wat zijn jullie ervaringen, hoe kijken jullie er tegenaan en hebben julie nog tips. Als u de tijd heeft en het zou willen invullen, zou ik dit erg waarderen. Ik wil namelijk een voorlichting maken waarbij de gedachtes, meningen en ideeën van ouders in wil meenemen. Ik heb een online enquete gemaakt. Dus als u bereidt bent om te helpen is hier de link http://www.survio.com/survey/d/G1X0A5O6I2O0B5M3S

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Nazife Yilmaz

Rafelkap

Rafelkap

10-05-2014 om 18:47

waarom

Waarom alleen gericht op ouders van kinderen van een downsyndroom en niet wat algemener getrokken? Mijn kind heeft een andere chromosoomafwijking en kinderen in zijn groep (kinderdagcentrum)hebben bijna allemaal wat, maar geen down.

Opdrachtgever

Dat is inderdaad een goede vraag. Mijn opdractgever voor mijn afstudeerproject wilde specifiek over het downsyndroom, omdat ze kinderen met down zullen krijgen. Hiervoor wilt ze graag dat de medewerkers goed op de hoogte ervan zijn. Tevens zorgt dit voor een kader,zodat het project niet te groot wordt.
Misschien een leuk idee voor een onderzoekje of project voor het afstuderen van een ander student
Persoonlijk zou ik dat ook erg interessant vinden, als ik er meer tijd voor zou hebben/krijgen van school.

Maar dit is inderdaad specifiek gericht op down op een regulier kinderdagverblijf.

Hopelijk maakt dit het wat duidelijker

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.