Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

gayle

gayle

14-08-2014 om 14:54

Enquete over kinderschoenen!!

Beste forum bezoekers,

Wil ouders die in en rond de omgeving van Amsterdam wonen vragen om mijn enquête in te vullen. Met de onderstaande link kunt u de vragen lijst invullen:

http://www.thesistools.com/web/?id=424784

In deze enquête stel ik U enkele vragen over Uw gebruik van Sociale media, Uw 'koop'-gedrag en over schoenen in het algemeen. Het gaat hierbij om Uw mening, er zijn daarom geen foute antwoorden. Door het in vullen van deze vragenlijst helpt U mij met mijn scriptie. Uw anonimiteit en privacy worden gewaarborgd.

Ik zal mij nog even voorstellen. Ik ben Gayle Post en ben op dit moment bezig met mijn scriptie. Ik studeer aan de HvA en volg de opleiding Reclame, Marketing en Communicatie. Ik doe onderzoek voor de kinderschoenenwinkel Meys en Co in Amsterdam. Ik werk al meer dan 6 jaar bij kinderschoenenwinkel.

Het invullen van de enquête zal ongeveer 5 minuten in beslag nemen.

Bedankt dat U de tijd wilt nemen deze enquête in te vullen en mij op deze manier helpt mijn scriptie tot een succes te maken.

Ilva

Ilva

14-08-2014 om 22:16

vraag 13

Beste Gayle,

Je moet vraag 13 even aanpassen, er staat twee maal 'binnen de wijk' terwijl ik denk dat 1 van de twee 'buiten de wijk' moet zijn.

Ik heb nu zowel binnen als buiten de wijk ingevuld. Terwijl het eigenlijk alleen buiten de wijk is. Maar ja, ik wist niet welke dat moest zijn.

Succes verder.

gayle

gayle

18-08-2014 om 11:16

dankjewel

ik ga het aanpassen dankjewel Ilva.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.