Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

milamay01

milamay01

20-02-2024 om 09:24

Enquête over speelgoed kinderen 4-12

Beste ouders van kinderen tussen 4 en 12 jaar oud,

Momenteel loop ik stage en een van mijn opdrachten is het ontwerpen van een poppenhuis. Hierbij komen verschillende vragen kijken, waarop ik graag zoveel mogelijk antwoorden zou willen verzamelen. Zou u mij kunnen helpen?

Jullie feedback is ontzettend waardevol voor mijn stage en helpt mij beter te begrijpen wat voor jullie belangrijk is bij het selecteren van speelgoed voor uw kinderen.

De enquête bevat een reeks vragen die jullie voorkeuren ten aanzien van speelgoed onderzoeken, inclusief educatieve en ethische aspecten, evenals het niveau van interactie dat het speelgoed biedt. Daarnaast zijn er specifieke vragen gericht op ouders van kinderen die interesse hebben in poppenhuizen.

Het invullen van de enquête zal naar verwachting slechts enkele minuten duren en de antwoorden zullen volledig anoniem worden verwerkt.

Ik ben u dankbaar voor uw deelname en bijdrage aan mijn onderzoek!

link staat in de peiling want anders mocht ik hem niet delen

Peiling

https://forms.gle/MotU8ma8j1xYmppCA
0 stemmen
0%
0%

Je link doet het niet

Link doet het wel als je hem kopieert en plakt. Maar de vragen komen mij niet zo relevant over, ik had wel meer vragen over poppenhuizen verwacht? 

milamay01

milamay01

20-02-2024 om 11:25

troelahoep schreef op 20-02-2024 om 10:33:

Link doet het wel als je hem kopieert en plakt. Maar de vragen komen mij niet zo relevant over, ik had wel meer vragen over poppenhuizen verwacht?

Bedankt voor het invullen! Maar dat kan kloppen inderdaad. De meeste vragen gaan over speelgoed in het algemeen om zo breed mogelijk onderzoek te kunnen doen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.