Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Enquête voor moeders

Beste hardwerkende, liefdevolle en zorgvolle moeders!Binnen mijn afstudeerproject doe ik momenteel onderzoek voor Mommy Upkeep, een platform met persoonlijke ontwikkelingstrajecten voor moeders tussen de 25-60 jaar oud. Het platform dient een meer compleet leven voor moeders te creëren die wellicht moeite hebben om bewust tijd voor zichzelf te maken.Bij het invullen van deze korte vragen helpt u mij om inzicht te krijgen in de behoeftes van moeders die gebruik willen maken van het platform. Met een reactie wat uw behoeften zijn en waar u nu tegenaan loopt tijdens het moederschap, hoop ik een digitale oplossing te ontwikkelen.Klik op de volgende link om naar de enquête te gaan: https://lnkd.in/ePSH_pSAlvast bedankt!

Vreemde enquête. 

Tijdens het proberen van een interesse dat u aanspreekt, wat zou u daarmee willen bereiken. 

Snapt iemand deze zin? wat een slechte enquete. Hier gaat ze dus conclusies uit trekken en studiepunten voor krijgen, maar de vragen zijn erg vreemd. Krijgen jullie geen begeleiding bij het opstellen van enquêtevragen? 

Ja ik loop meteen al vast: tussen welke leeftijden zijn uw kinderen. Ik kan maar 1 optie kiezen en ik heb kinderen van 12, 14, 17 en 20.... 

Bovendien kan ik weinig met een open vraag als: Hoe ervaart u moederschap

Dus helaas niet ingevuld.

Hardwerkend, liefdevol en zorgvol.... euh...

Ja, ik werk hard voor mijn baas, ben soms best lief maar zorgvol????? Kennelijk niet voor mij, deze enquete.

Tjonge, dat zijn wel heel veel open vragen... daar heb ik als moeder geen tijd voor (grapje)

Is het een  bewuste keuze dat je de site alleen voor moeders maakt en niet voor vaders? Verder zou ik me meer aangesproken voelen als mother, niet als mommy.

Ik kreeg meteen de kriebels bij het taalgebruik. Mommy,  hardwerkende, liefdevolle en zorgvolle moeders... brrrr. Ik heb niet het gevoel bij de juiste doelgroep te horen. Van goede wil als ik ben, heb ik de enquête toch geopend, maar ben vervolgens afgehaakt bij de vele (vage) open vragen. Tip voor een volgende enquête: ga open vragen uit de weg. Als je ze toch stelt, dan alleen met een optie om te antwoorden en geen verplichting. Dit maakt niet alleen het invullen makkelijker (en voorkomt dat ongeduldige types zoals ik afhaken), maar ook de verwerking van de resultaten. Succes met je onderzoek!

Helemaal eens met m.e.a.!!!

Het ziet er ook niet uit als HBO niveau als ik eerlijk ben, niet eens voor een eerstejaars, laat staan voor een afstudeerproject. Wellicht ben je van oorsprong niet Nederlands, gezien de de/het fouten, maar dan zou je je zinnen gewoon moeten laten controleren.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.