Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

tm

tm

17-02-2014 om 14:40

Enquete voor ouders over Attractieparken

Beste ouders,

Voor mijn studie Hotel&Eventmanagement ben ik bezig met een onderzoek voor attractieparken. Ik zou het heel erg waarderen als jullie mijn enquête willen invullen. De enquête is bedoeld voor ouders van kinderen die op de basisschool of middelbare school zitten. Hij duurt maximaal 5 minuten. De link is: http://www.thesistools.com/web/?id=390275

Alvast bedankt!

Lucerna

Lucerna

17-02-2014 om 16:08

vraag

Bedoel je met "algemene schoonheid" in een park de mate van opgeruimdheid? Of schoonheid in de zin van oogstrelendheid?
Verder ga ik niet mijn woonplaats geven, het spijt me.

tm

tm

17-02-2014 om 17:18

antwoord

Met algemene schoonheid bedoel ik inderdaad de mate van opgeruimdheid. Hierbij kan bijvoorbeeld gedacht worden aan vuil op de grond. Ik begrijp dat je geen woonplaats wilt opgeven. Het is wel geheel anoniem en zal er zeker geen misbruik gemaakt worden van de informatie. Een streek of provincie is ook al voldoende, maar het is geen ramp als je deze vraag niet wilt invullen. In ieder geval wel heel erg bedankt voor het invullen!

netheid dan niet een handigere term?

Puck

Puck

18-02-2014 om 10:28

schoolreisje

ER wordt gemakshalve van uitgegaan dat schoolreisjes naar een pretpark gaan. Mijn kinderen zijn met schoolreisje nooit naar een pretpark gegaan.

Juno

Juno

18-02-2014 om 11:16

Wat ik mis

Ik mis de mening van de ouders over een pretpark. Ik vind pretparken bijna het equivalent van de Hel en probeer een bezoek te vermijden. Geen kortingsbon kan daar tegenop.

tm

tm

19-02-2014 om 16:10

antwoord

Netheid was inderdaad achteraf misschien beter geweest.
Verder ga ik er niet direct vanuit dat een schoolreisje naar een attractiepark gaat maar informeer ik of de kinderen al met een schoolreisje naar een attractiepark zijn geweest.

tm

tm

19-02-2014 om 16:12

mededeling

Maar in ieder geval zeer bedankt voor het invullen allemaal! Ik heb er nog maar 15 nodig en dan heb ik de 385 benodigde enquêtes verzameld. Dus als er nog ouders zijn die hem nog niet ingevuld hebben, u zou mij er heel erg mee helpen door dit alsnog te doen.

Ingevuld

Succes verder met je onderzoek!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.