Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Enquête dierentuin

Lieve ouders,

Ik ben aan het afstuderen, daarbij heb ik jullie hulp voor nodig!

Zouden jullie deze enquête willen invullen (of willen delen met anderen? Zodat ik een stap dichter bij het afmaken van mijn scriptie kom.

Vooral gezinnen met kinderen (leeftijd t/m 12 jaar) en jonge stelletjes (de ouders van morgen) zijn een interessante doelgroep voor mijn onderzoek.

Het duurt ongeveer 5 minuten, maar je zou me enorm helpen!
Onderwerp is 'dagje uit naar de dierentuin'

Link naar de enquête: http://www.thesistools.com/web/?id=424878

Muchas Gracias!!!

Galen

Tabitha

Tabitha

01-08-2014 om 14:28

kan het niet invullen

Bij vraag 3 kan ik niet invullen dat we minder dan 1 keer per jaar naar de dierentuin gaan. En bij vraag 4 kan ik niet invullen dat ik met partner en de kinderen ga. Ik ben dus maar gestopt.

Lucerna

Lucerna

01-08-2014 om 15:02

amersfoort

Ik vond het lastig dat ik aangevinkt had dat ik wel naar Amersfoort was geweest en daarna toch moest invullen waarom ik er nog niet was geweest. Verder maar gewoon naar beste kunnen ingevuld.

Gail

Gail

03-08-2014 om 21:01

aanpassing

@Tabitha mag ik je alsnog bedanken voor de moeite die je hebt genomen. Ik heb de vraag aangepast naar '1 of meer keer per jaar'.
Bij vraag 4 kun je de optie anders aanvinken en het zelf invullen.

@Lucerna jij ook bedankt voor de moeite en tijd! Ik had de vraag al aangepast, echter ben ik er nu pas achter dat ik de hele enquête opnieuw moet publiceren voordat de wijziging wordt doorgevoerd.

In ieder geval bedankt!

Tabitha

Tabitha

04-08-2014 om 22:27

alsnog ingevuld

Dank voor de aanpassingen! De vraag naar budget vind ik lastig, we hebben nooit zo'n precies bedrag in ons hoofd.

Gail

Gail

08-08-2014 om 18:26

Bedankt!

@Tabitha
budget is altijd lastig om in te schatten. Gezien de economische situatie hebben veel gezinnen vanwege de hoge kosten een beperkt budget. Dit verschilt per gezin. In ieder geval bedankt

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.