Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Suzanne

Suzanne

23-02-2015 om 09:32

Enquête Economische Psychologie + kans op klein geldbedrag :-)

Hoi allemaal!

Momenteel zit ik in mijn master Economische Psychologie aan de Universiteit van Tilburg. Ik ben op zoek naar respondenten voor mijn scriptie, wat tot nu toe nog niet helemaal wil lukken.. De doelgroep is de werkende mens, geen student oid. Daarom denk ik dat ik bij dit forum wel goed zit Ik heb nu 35 respondenten, maar moet er in totaal op zijn minst 110..

Om de betrouwbaarheid van de data te garanderen kan ik niet veel zeggen over het onderzoek. Aan het eind van het onderzoek is er een 'debriefing' waarin uitgelegd is waar het onderzoek over gaat. Je maakt een aantal 'economische' beslissingen en beantwoord een aantal vragen over wat je in het dagelijks leven doet

Het duurt ongeveer tien minuutjes om in te vullen!

De deelname blijft volledig anoniem!

Tevens maak je kans op een geldbedrag als je je e-mailaders achter laat

Ik hoop dat jullie mij willen helpen!

https://tilburgss.co1.qualtrics.com/SE/?SID=SV_6gLtBeTTYbcVWpT

Groetjes,

Suzanne

Het 'heilige' neezeggen

Ben benieuwd wat de achtergrond is van die vraag over het nee-zeggen. Alsof dat een kunstje is dat je als ouder moet beheersen voor je 'geslaagd' bent.
Heb ik niets mee, of ja, iets tegen.

Maar om er achter te komen wat een kindje met Down nodig heeft vind ik het wel een leuke enquete. Want als je kunt beschrijven wat het (mogelijk, niet alle kinderen zijn hetzelfde) nodig heeft kun je daar als ouder misschien ook wat mee.

Moni

Moni

23-02-2015 om 14:13

AnneJ, het was niet de bedoeling om

het onderwerp vooraf te weten.
Dat staat in de start topic.

Moni

Moni

23-02-2015 om 14:14

Of staat je reactie bij de verkeerde topic?

Ik zie dat het profielwerkstuk wel over Down gaat.

Barvaux

Barvaux

23-02-2015 om 14:20

nou inderdaad

Dit gaat niet over de enquete!

Egel

Egel

23-02-2015 om 23:28

ik zal niets zeggen

Niet dat ik echt iets zeg over de inhoud van het onderzoek, maar ik was een beetje verbaasd dat er wel iets stond over je huidige beroep (en inkomen), maar niet als gezamenlijk inkomen.
Nog iets: jammer dat je altijd moest kiezen tussen 'veel slechter - slechter - beter - veel beter', en niet voor 'gelijk'. Ik had af en toe echt voor (gemiddeld) gelijk willen kiezen.
Succes verder.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.