Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Enquête: Merk in de modebranche

Bent u tussen de 25 en 60 jaar? Dan maakt u kans op één van de twee waardecheques van het desbetreffende kledingmerk ter waarde van €75,- per cheque! Het enige wat u hoeft te doen is de onderstaande enquete in te vullen. Voor welk merk u een waardecheque kunt winnen, wordt dan al snel duidelijk!

Heeft u nog eventuele opmerkingen of meningen over het desbetreffende merk, wat u graag kwijt wilt? Het is welkom in dit topic! (Graag niet de merknaam benoemen i.v.m. de aard van het onderzoek)

Alvast dank voor uw medewerking!

http://www.thesistools.com/web/?id=434960

________________________________________________________________________
Dit onderzoek voer ik uit in opdracht van Avans Hogeschool, waar ik de opleiding Commerciële Economie volg, en voor mijn desbetreffende stagebedrijf.

Angela67

Angela67

04-11-2014 om 19:11

de server

klapte eruit na vraag 25 en dan zou ik helemaal opnw moeten beginnen . .
goede enqûete, professioneel opgesteld. Alleen vraag 2 is een 'duh'vraag na vraag 1
gr Angela

Hanne.

Hanne.

05-11-2014 om 09:01

routing

Blijkbaar zit er een routing in, want ik ben nooit tot vraag 25 gekomen

Ik vond vraag 2 overigens geen 'duh'vraag.

Jessica O

Jessica O

05-11-2014 om 09:43

provincies

Ik denk dat de Twentenaren je dankbaar zijn voor een eigen provincie! Maar volgens mij zit Groningen er niet bij.

Lpvl

Lpvl

10-11-2014 om 10:52 Topicstarter

Feedback

Thanks voor jullie reacties en het invullen van de enquête!
Er is inderdaad geen vraag 25, het zijn maximaal 20 vragen (ook met routing).
Haha Jessica, wat een fout van mij! Ik heb de enquête meerdere malen doorgestuurd voor feedback, je bent de eerste die het opmerkt! Wat een blunder... (nu helaas weinig meer aan te doen)

Lpvl

Lpvl

10-11-2014 om 10:52 Topicstarter

Feedback

Thanks voor jullie reacties en het invullen van de enquête!
Er is inderdaad geen vraag 25, het zijn maximaal 20 vragen (ook met routing).
Haha Jessica, wat een fout van mij! Ik heb de enquête meerdere malen doorgestuurd voor feedback, je bent de eerste die het opmerkt! Wat een blunder... (nu helaas weinig meer aan te doen)

Lucerna

Lucerna

12-11-2014 om 17:29

Hmm...

Best heel lastig in te vullen als je zo weinig merkbewust bent. Ik had hulp van mijn zoon, maar ook met hem samen kwam ik er niet echt uit. Beoordelen hoe kleurrijk het merk is? Euh, op grond van dat ene plaatje met ruitjespatroon zeg ik: ja, best wel. Sorry

Lpvl

Lpvl

19-11-2014 om 16:43 Topicstarter

Respondenten gezocht

@ Lucerna: Bedankt voor het invullen, ookal vond je het lastig!

Op dit moment ben ik nogsteeds opzoek naar respondenten. U zou me er enorm mee helpen de enquête in te vullen Alvast bedankt!

Hadewich

Hadewich

19-11-2014 om 17:23

Ingevuld!

Zie titel...

Moddy

Moddy

20-11-2014 om 04:33

ingevuld

Ik strandde bijna al op vraag 1, had eerst geen idee, heb toen maar wat bedacht wat het misschien kon zijn en ging toen verder. Bleek zowaar nog onlangs een kledingstuk van dit merk gekocht te hebben, bij uitzondering.

Ik miste bij de overwegingen om iets wel/niet te kopen de allerbelangrijkste, nl:
pasvorm (model, maat), kleur en kwaliteit van de stof (katoen, viscose, wol e.d.).
Het kledingstuk moet mij goed staan, het moet niet onprettig zitten, ik moet het leuk vinden, het moet bij mij passen qua stijl, moet eventueel passen bij mijn andere kleding, ik moet het kunnen gebruiken, er moet niet te veel kunststof in zitten en ik moet het in de wasmachine kunnen wassen (wol- of handwasprogramma geen probleem).
Het merk maakt mij dan niets uit. Wel weet ik natuurlijk uit ervaring dat ik de kleding van bepaalde merken vaak leuker vindt dan andere of dat bepaalde merken mij beter passen dan andere. Maar dan gaat het dus niet om het merk an sich maar om de kledingstukken. Kledingstukken met opzichtige merkjes / logo's koop ik sowieso niet, ik ben geen lopend reclamebord.

En bij inkomen had ik een probleem. Dat is wisselend bij mij. Heb het gemiddelde over 2014 geschat. Maar verdien op dit moment (2e helft 2014) een stuk meer. Maar verwacht dat het in januari minder wordt.

Lpvl

Lpvl

20-11-2014 om 15:00 Topicstarter

Dank

Dank voor het invullen van de enquête!

Moddy onwijs bedankt voor je feedback. Hierdoor laat je me nadenken over nieuwe standpunten, waar ik nog niet allemaal aan had gedacht.
Dankjewel hiervoor! Dit neem ik zeker mee.

Lpvl

Lpvl

21-11-2014 om 16:31 Topicstarter

Opzoek naar...

Opzoek naar de laatste respondenten! U zou me enorm helpen door de enquête in te vullen

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.