Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

i

i

12-10-2014 om 19:35

Enquête opvoeding jongens en meisjes

Hallo,

Voor ons profielwerkstuk zijn wij bezig met de opvoeding van jongens en meisjes.
Het zou ons erg helpen als u deze enquête in zou willen vullen. U kunt de enquête invullen als uw kind tussen de 3-18 jaar oud is.

Als u de enquête over uw dochter in wilt vullen, klik dan op onderstaande link:

http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=201914

Als u de enquête over uw zoon in wilt vullen, klik dan op onderstaande link:
let op! Bij de enquête voor jongens is bij de vraag tot welke leeftijdsgroep u behoort iets mis gegaan, als u valt in de leeftijdscategorie 45-50 graag de leeftijdscategorie >50 aanvinken.

http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=201902

Als u zowel een zoon als een dochter heeft, gelieve dan beide enquêtes invullen.
Als u meerdere zoons of dochters heeft, wilt u de enquête dan op één van uw kinderen invullen of
anders de enquête meerdere malen invullen.

Alvast hartelijk bedankt!

Hanne.

Hanne.

12-10-2014 om 21:29

ik strand

Ik strand bij de vraag hoe mijn kind reageert als het verdwaalt is.

optie is nog nooit verdwaald mist nl

Annet

Annet

12-10-2014 om 21:40

vreemde vragen voor leeftijdscategorie

Ik heb de enquête ingevuld voor een 12-jarige en voor een 16-jarige.
Ik vind de vragen erg gericht op kleinere kinderen, hun gedrag en hun bezigheden.
Bij de categorie 10-12 jaar kan ik mij dat nog voorstellen. Hoewel 12-jarigen op het VO kunnen zitten en dat is echt andere koek dan een 10-jarige.
Maar dezelfde kinderachtige vragen kwam ik ook tegen bij de categorie 16-18 jaar. Blijkbaar is de enqûete niet interactief en krijg je vreemde vragen over je grote puber (vreemd in de zin van passend bij kleuters)

Juno

Juno

12-10-2014 om 22:03

Vallen en laten huilen

Het is maar net hoe hard ze vallen en hoe oud ze zijn. Kleintjes kunnen erg schrikken van het feit dat ze gevallen zijn, of het nou pijn doet of niet. Als mijn 16-jarige valt en huilt laat ik hem echt niet liggen, dan is er wat aan de hand.

i

i

13-10-2014 om 08:12

enquête

Bedankt voor alle feedback!
De enquête voor de meisjes is nu inactief, we hebben genoeg respondenten.
Voor de enquête van de jongens hebben we nog 1 respondent nodig.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.