Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Lisa

Lisa

30-11-2020 om 10:11

Enquête Prénatal - maak kans op een giftcard!

Dag ouders en toekomstige ouders,

Heb je 5 minuutjes de tijd en wil je kans maken op een Prénatal Giftcard t.w.v. 15 euro?

Momenteel ben ik bezig met een onderzoek naar het winkelimago van Prénatal. Jullie zouden mij enorm helpen door deze enquête in te vullen 😊 Daarnaast maak je ook nog eens kans op 1 van de 4 Prénatal-giftcards t.w.v. 15 euro! (De gegeven antwoorden hebben geen invloed hebben op de winkans).
Alvast bedankt allemaal!

https://forms.gle/egbRw1qXf1HWFgSk6

Hangkous

Hangkous

30-11-2020 om 11:14

Tja Hermine

====Je doet allerlei veronderstellingen waarvan je niet weet of ze kloppen. Fijn dat het bij jou goed gaat maar daar heb ik in mijn situatie natuurlijk niks aan.===

Wat wil je horen dan? Dit is een forum door en voor ouders. Mensen hier reageren vanuit hun eigen situatie, zoals zij het hebben aangepakt en wat bij hun kind gewerkt heeft.
Ja ik doe veronderstellingen, omdat jij niet hebt beschreven hoe je het hebt aangepakt. Als je meer details geeft kunnen we van daar uit mee denken en ideeën aandragen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.