Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Enquête vakantiegedrag met vakantiecheque verloting

Beste forumlezers,

Mijn naam is Phuong en ik ben bezig met een onderzoek voor mijn afstudeerbedrijf Maisonnera, een aanbieder van vakantieaccommodaties in Frankrijk. Het doel van de enquête is om inzicht te krijgen in uw vakantiegedrag.

Bij deelname aan de enquête kunt u kans maken op een vakantiecheque t.w.v. € 100 te besteden bij Maisonnera, mits u uw e-mailadres achterlaat. De winnaar wordt bekend gemaakt nadat de enquête is gesloten.

De link naar de enquête: https://qtrial2014.az1.qualtrics.com/jfe/form/SV_3Idc0Z7QyRNYbWd

Alvast bedankt voor uw tijd en hulp!

Phuong Dao

Caesar

Caesar

21-07-2015 om 19:50

Gedaan

Goede enquete, mijn complimenten.

Krullevaar

Krullevaar

21-07-2015 om 21:58

ingevuld

ingevuld

dc

dc

07-08-2015 om 00:32

wow

Je was de eerste die ook vroeg of ik in een ander land dan nederland woon! Super gedaan.

Tine

Tine

07-08-2015 om 23:01

Geprobeerd

Maar ik loop in enquetes vaak vast met de beantwoording. Hier b.v. Wordt gevraagd of ik in een vakantieverblijf roken toegestaan belangrijk of onbelangrijk vind. Nou, ik vind het heel belangrijk dat roken NIET is toegestaan. Als ik -belangrijk- invul dan lijkt het asof ik wil roken. Als ik -onbelangrijk- invul lijkt het of het me niet uitmaakt.
Een van de eerste vragen is, gaat u wel eens met vakantie naar Frankrijk. Ja dus. Vervolgens een vraag over het verblijf, en daar mist de tent of caravan terwijl heel mensen op die manier naar Frankrijk gaan. Kun je dan wel weer invullen bij -anders- maar dar vind ik toch een gemiste kans.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.