Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
12-03-2015 om 14:55
Beste ouder/verzorger,
Voor mijn opleiding Voeding en Diëtetiek ga ik samen met 3 medestudenten een nieuw voedingsproduct ontwikkelen. De doelgroep is gezinnen met kinderen in de leeftijd van 0 tot 12 jaar. Het product is gericht op het verhogen van de vezel en fruit inname. Om een indruk te krijgen naar de behoefte en interesse in dit product heb ik een korte vragenlijst samengesteld. De enquête is anoniem en de gegevens worden alleen gebruikt voor mijn onderzoek.
Bent u een ouder en heeft u kinderen in deze leeftijdscategorie wilt u deze enquête alstublieft invullen?
Link naar de enquête:
http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=228310
Alvast heel erg bedankt voor uw hulp!
Vriendelijke groet,
Ilona
14-03-2015 om 08:56
Meerdere kinderen
"Als u meerdere kinderen heeft, ga dan uit van uw jongste kind".
Mijn jongste kind is 9 weken en dus nog lang niet aan fruit en brood toe, dus ik ben toch maar uitgegaan van mijn oudste kind
16-03-2015 om 17:06
Leeftijd van doelgroep - 6 maanden tot 12 jaar
Bedankt voor het reageren @MamavanSenH! Dat is inderdaad prima.
Vanwege meerdere reactie op de leeftijd van de doelgroep gaan wij de leeftijdscategorie aanpassen naar 6 maanden tot 12 jaar. De enquête zelf kan ik niet aanpassen, dus daar zal nog 0-12 jaar staan. Ik ga kijken of ik het hier in de omschrijving kan aanpassen.
En hartelijk dank voor het invullen van de enquête en ook andere ouders bedankt voor het invullen!
Tot komende woensdag kan de enquête nog ingevuld worden.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.