Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Gebruik van software voor leren lezen en schrijven

Beste ouders,

Ik vroeg mij af hoe het bij jullie zit met het gebruik van software/ app's thuis en op school. Wordt er op school al veel gebruik gemaakt van nieuwe technologiën om bijvoorbeeld te leren lezen en schrijven? Momenteel ben ik zelf bezig om iets te ontwikkelen waarmee kinderen op een hele persoonlijke manier kunnen leren lezen en schrijven. Daarnaast is dit voor kinderen met leerbeperkingen (lees: ADHD, autisme, hoogbegaafdheid en/of dyslexie) een extra plus aangezien er eerder een diagnose kan worden gesteld en dit vroegtijdig opgelost kan worden. Het unieke is dat de software de kinderen leren kennen waardoor er voor ieder kind afzonderlijk een persoonlijk curriculum wordt ontwikkeld, ieder kind leert namelijk anders en de software zal dit sneller herkennen dan leraren.

Ik zou hiervoor graag met ouders van kinderen 4-8 jaar in contact willen komen om hun ervaringen met leren te bespreken, wat jullie graag extra zouden willen en wat belangrijk is. Begrijp mij zeker niet verkeerd, ik wil hier niet de software verkopen, maar zou graag zoveel mogelijk input willen ontvangen om de software beter te maken.

Mochten mensen vragen hebben of mee willen doen aan het testprogramma dan zouden jullie mij kunnen contacten via [email protected] of jullie kunnen een kijkje nemen op Unfilled.org

Alvorens enorm bedankt voor de hulp,

Groet,
Thomas

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.