Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
20-12-2013 om 21:00
Voor een project van een vriend van mij, zoeken we nog 2 jongeren van 12-18 jaar met CONSTIPATIE / OBSTIPATIE (al is het maar incidenteel). Het gaat om een persoonlijk interview over een vragenlijst die vertaald is en die ze willen uitproberen met de doelgroep.
Je kan zelf kiezen waar en wanneer het interview plaats vindt (bv thuis, bieb etc). Je verdient er 70 euro mee (anders dan in de brief staat, vanwege de urgentie is het bedrag omhoog gegaan). Het duurt ongeveer 30-40 minuten.
Omdat het project al begonnen is zijn ze dus heel urgent om nu mensen te vinden. Reageer dus snel.
Wil je meedoen of meer informatie?
Zie link hieronder of mail [email protected] of naar het adres in de link.
http://www.spectrumtranslation.com/nl/project-voor-het-nederlands-2/
24-12-2013 om 01:40
haha
mijn zoon heeft hier regelmatig last van en is 15 jaar, maar die gaat zich echt niet laten intervieuwen over dit onderwerp....
24-12-2013 om 22:49
vragen
Ik zal het aan mijn zoon vragen. Hij is 13 en heeft er regelmatig last van.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.