Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Gezocht: ouder van kind(eren) met autismespectrumstoornis voor interview

In het kader van haar opleiding is mijn dochter op zoek naar een ouder met een één of meer kinderen met autismespectrumstoornis. Ze is een betrouwbare en serieuze studente.

Hopelijk kan iemand haar helpen!

Sneeuwklokje88 (Niny)

Beste ouders,

Ik ben op zoek naar een ouder met één of meerdere kinderen met autismespectrumstoornis om te interviewen.

Ik volg de opleiding Toegepaste Psychologie bij Fontys Eindhoven. Voor het vak onderzoeksvaardigheden moet ik een interview houden met een ouder van (minstens) een kind met autismespectrumstoornis, het liefst een kind dat nog niet volwassen is.

Het onderzoek gaat over de opvoeding van kinderen met autismespectrumstoornis en wat specifieke uitdagingen en verschillen zijn met het opvoeden van kinderen zonder autisme. We zouden waarschijnlijk ongeveer een uur over het interview doen.

Alle informatie die u mij geeft is volledig vertrouwelijk. Met uw toestemming wordt er een opname van het gesprek gemaakt als hulpmiddel voor het schrijven van het transcript, maar deze krijg alleen ik te zien en wordt verwijderd zodra het vak is afgerond. Uw naam en de namen van uw kinderen zullen nergens in mijn verslag of ergens anders vermeld worden.

Bent u iemand met een kind met ASS en zou u mee willen doen aan een interview? Stuur dan een mailtje naar [email protected]

Groetjes Eva

Sneeuwklokje88

Sneeuwklokje88

22-02-2021 om 11:44 Topicstarter

Mijn dochter heeft inmiddels een reactie gekregen van een forumlid, fijn! Hiermee komt deze oproep te vervallen.

Groeten, Sneeuwklokje88

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.