Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

GEZOCHT: zwangere vrouwen met (een risico op) zwangerschapsdiabetes

Hoi,

Ik ben Hilde, 19 weken zwanger van mijn tweede kindje en ik ga voor mijn studie Voeding en Dietetiek een gezondheidsinterventie ontwikkelen voor vrouwen met (een risico op) zwangerschapsdiabetes. Hiervoor ga ik onderzoek doen naar het voedingsgedrag van deze dames.

Heb jij zwangerschapsdiabetes of behoor je tot de risicogroep (waaronder diabetes in de familie, een hoog BMI, PCOS, al eerder bevallen van een grote baby >4500 gram) en zou je mij met dit onderzoek willen helpen door middel van een interview van ca. 15 minuten? Dat zou fantastisch zijn! Als je interesse hebt zou je dan hieronder willen reageren? Dan neem ik contact met je op!

Alvast bedankt en een hele fijne zwangerschap allemaal!

Groetjes Hilde

het is al heel wat jaren terug, maar je mag me gerust iets vragen. 2x zwangerschaps diabetes, 10 jaar glucosetolerant, nu 2 jaar onder behandeling voor dm2

Georgy

Georgy

18-02-2022 om 21:59

Op dit moment ben ik niet meer zwanger, maar ik behoor wel tot de risicogroep. Goed dat je onderzoek doet. Als ik iets kan betekenen hoor ik het graag. 

Hebben we nu voor niets gereageerd ?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.