Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Nora

Nora

25-11-2014 om 13:45

Glutenvrij bakken met kinderen

Lieve allemaal,

Voor mijn afstudeer opdracht ben ik een onderzoek aan het doen naar de interesse van een glutenvrije bakmix voor de Nederlandse markt. Om mijn onderzoek zo betrouwbaar mogelijk te maken heb ik een enquete opgesteld.
U kunt mij er ontzettend mee helpen en het kost slechts een paar minuten van uw tijd. En wie weet kan ik u in de toekomst verblijden met een heerlijke glutenvrije bakmix.

Door op de onderstaande link te klikken, zal de enquete zich openen.
http://www.thesistools.com/web/?id=439780

Alvast hartstikke bedankt!

Hanne.

Hanne.

25-11-2014 om 14:08

terug naar de tekentafel

Volgens mij moet de enquete terug naar de tekentafel.

Als ik bij vraag 8 nee zeg moet ik door naar vraag 11. Maar vraag 9 en 10 mag je niet overslaan.

Bovendien vraag ik me af hoe je met deze enquete iets kan zeggen over de behoefte aan glutenvrije bakmix. Er wordt niets over gluten gevraagd in de hele enquete. Of verwacht je bij vraag 11 dat mensen dat spontaan gaan invullen.

Gluten vrije bakmixen bestaan er overigens al voldoende. Zie google

Barvaux

Barvaux

25-11-2014 om 14:42

bij

Bij vraag 5 missen ook heel wat opties.
Bij vraag 6 kun je niet meer dan 1 keuze invullen.

En inderdaad wat wil je nu precies?

bibi63

bibi63

25-11-2014 om 21:37

Ik denk misschien te simpel, maar

- Er zijn kinderen die glutenvrij moeten eten.
- Dat geeft beperkingen en dat is lastig en vervelend.
- Die kinderen vinden het óók leuk om eens koekjes/taart/cake te bakken, maar dat kan niet zomaar.
- Dus..... die kinderen (en ouders) zullen heel blij zijn met een product (glutenvrij) waarmee je acceptabele en eetbare baksels mee kunt maken.

Meer vragen en antwoorden zijn er niet lijkt mij.

Bibi

Annet

Annet

25-11-2014 om 22:13

Ja, bibi63, je denkt te simpel

Heb je de enquête ingevuld?
Deze vragenlijst is gewoon slecht samengesteld. Als ik zeg dat ik nooit kant-en-klare mixen gebruik, moet ik nog steeds vertellen waarom ik ze gebruik. Als ik dat niet doe, kan ik niet verder met de vragenlijst.
Irritant dus.

In de vragenlijst wordt het woord glutenvrij niet genoemd, behalve dat gevraagd wordt of ik iets mis in het schap van de supermarkt.
Nou, ik mis helemaal niets.
Ik gebruik geen bakmixen, ook niet als ik glutenvrij wil bakken.
Daar zijn namelijk hele handige pakken glutenvrij meel voor.

Natuurlijk zijn er ouders/kinderen die niet zo graag bakken zonder kant en klare mix maar toch glutenvrij willen bakken. Dan moeten de vragenstellers ook vragen in deze lijst of ze dat willen. Dat doen ze nu niet.

Mijn tip: loop de vragenlijst eens door. Dan zie je wat we bedoelen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.