Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
15-12-2014 om 12:50
Wij zijn een groep studenten die een bordspel maken voor jonge kinderen om hun iets te leren over gezonde voeding. Wij zouden graag jullie mening hierover willen horen. In de link hieronder is een korte enquête te vinden.
15-12-2014 om 13:02
Je kunt niet eens 'hallo' spellen (halo? Is iets anders)
Geeft wel erg onhandige indruk als je niet eens het woord 'hallo' kan spellen
15-12-2014 om 13:14
wel een erg vaag opgezette enquête
Lastig in te vullen hoor. Wat is mijn mening over kinderen en digitale apparatuur? Euh, bij beide heb ik soms de neiging om ze achter het behang te plakken, maar in het algemeen stel ik beide zeer op prijs in het dagelijks gebruik? Of was dat niet de bedoeling...
15-12-2014 om 13:16
Nog eens goed nakijken.
Kijk nog eens goed naar de vragen. Ergens moest ik ja of nee kiezen, over aanschaffen. Ik zei nee en toen moest ik kiezen waar ik het zou kopen. Verder in de eerste twee vragen nog andere spelfouten.
15-12-2014 om 13:20
taal
Mejuffrouw Zhou is Chinese, vandaar misschien? Zou ik niet te hard over vallen.
15-12-2014 om 13:26
nou ja pekinger
Dus jij denkt dat elke Mohammed, Fatima, of xingxing niet normaal kan spellen? Het is gewoon een tikfout, zoiets maken wij allemaal en dat kun je wel zien aan de rest van de tekst (als je wel weet hoe je enquête moet spellen).
Over het spel: idioot lang, een uur!
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.