Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

eline

eline

04-12-2014 om 19:53

hechtingsstoornis

Hallo,
Ik ben Eline Dam van het Mondriaan College in Oss. Ik ben bezig met mijn profielwerkstuk wat gaat over hechtingsstoornissen. Ik ben hier erg geïnteresseerd in en zie hoe lastig dit voor ouders in elkaar zit om een kind op te voeden met een hechtingsstoornis of om zelf met een hechtingsstoornis te leven. Ik zou hier graag meer over willen weten, omdat het zo weinig in de aandacht staat en ik graag verder zou willen komen dan de feitjes van Wikipedia. Ik ben erg benieuwd naar jou ervaringsverhalen met een Hechtingsstoornis.
Je zou me erg kunnen helpen door de volgende vragen te beantwoorden, het duurt slecht een paar minuutjes. Mijn laatste vraag van dit enquête is of dit wel of niet gepubliceerd mag worden, ik hoor veel mensen die het fijn vinden om ervaringsverhalen te kunnen lezen en ben bereid de ontvangen enquêtes door te mailen.
Met wat voor gedrag heb jij te maken gekregen?

Waardoor heb je een hechtingsstoornis ontdekt?

Wat voor gevoel wekte het bij je om om te gaat met iemand met een hechtingsstoornis?

Welke methode werkte voor jou het beste om met een hechtingsstoornis om te gaan?

Kreeg je professionele hulp tijdens dit proces? En zo ja in welke vorm?

Verdere opmerkingen?

Geef je toestemming voor het verspreiden van deze enquête voor de mensen die ervaringsverhalen willen horen?

Wil je zelf enquêtes met ervaringsverhalen ontvangen, vul dan hieronder je mail in?

Alvast heel erg bedankt!
Met vriendelijke groet Eline Dam

U kunt uw reactie achterlaten op het forum of mij mailen via:
[email protected]

De Knoop

Ik hoop dat je via de email wat reacties hebt gehad, want het zijn nogal wat vragen. Wellicht kun je beter een interview gaan houden met iemand van De Knoop. zij hebben veel ervaring met en kennis over GBS (Geen-bodem-sydroom) of hechtingsstoornissen.

Tsjor

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.