Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

michiel

michiel

05-12-2019 om 15:58

Help een student in nood

wij hebben vanuit Avans Hogeschool de opdracht gekregen om een advies te schrijven voor een speelgoedleverancier. Dit bedrijf heeft aangegeven dat zij graag een nieuwe speelgoedcategorie willen toevoegen aan hun assortiment, namelijk: “houten speelgoed”. Het bedrijf focust zich, met betrekking tot houten speelgoed, voornamelijk op kinderen van 4 tot 8 jaar. Deze enquête is daarom alleen bedoeld voor ouders/verzorgers met kinderen die passen binnen deze leeftijd. Het zou ons enorm helpen als u de enquête in zou vullen

Wij horen graag van u!

Met vriendelijke groet,
studenten van Avans Hogeschool

https://nl.surveymonkey.com/r/5VGC898

Mijntje

Mijntje

05-12-2019 om 16:27

in nood?

Bij de titel dacht ik aan een soort kledingpakket, blikken erwtensoep, dan wel witte bonen in tomatensaus of een bankrekeningnummer.

Angela67

Angela67

05-12-2019 om 17:00

oeps

loop 'm even door op dt-fout(en). En geef ook de ruimte om commentaar te geven aan het einde, want ik kan ergens alleen maar kiezen tussen plastic óf hout. Maar Lego en Kapla zijn allebei favoriet geweest en hebben overlappende (speel)eigenschappen. Ik ben blij dat ik niet hoef te kiezen. Het is ook een beetje een onzinnige vraag wat niemand koopt alleen maar hout of alleen maar plastic.
groet en succes!
Angela

Flavia

Flavia

05-12-2019 om 18:50

Nou Angela

Met de huidige anti-plastic tendens zijn er steeds meer mensen die niet alleen eenmalig gebruik plastic weren maar ook al het andere plastic. En dat moet je heel strict toepassen volgens deze groep.
Ik denk dat er zeker ouders van jonge kinderen zijn die geen plastic speelgoed kopen en zelfs niet accepteren als anderen het voor hun kinderen als kado hebben gekocht.

Angela67

Angela67

05-12-2019 om 19:25

lego

er is hier zo ontzettend veel met lego gespeeld, in twee generaties, en het is ook spul wat jarenlang meegaat. Dus ja, als je nooit lego wilt kopen óf omdat het plastic is óf omdat je kinderen er niet mee spelen, dat kan.
Ik heb het dus niet over al die andere plastic dingen . . Maar dat kon ik in de korte enquête niet kwijt.
gr Angela

Dees

Dees

05-12-2019 om 20:29

Weinig

Nou ik vrees dat je met deze enquête weinig kunt.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.