Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

iPad gebruik bij kleuters

Beste ouders en/of verzorgers,

Op dit moment ben ik aan het afstuderen bij de studie Communicatie en Multimedia Design. Binnen mijn afstuderen ontwikkel ik een iPad waarmee er meer interactie gerealiseerd wordt tussen ouder en kleuter.

Voor mijn afstuderen heb ik een kleine enquete gemaakt over het iPad gebruik van kleuters en de interactie tussen ouder en kleuter. Ik zou het heel fijn vinden als u deze enquete wilt invullen. Het invullen neemt niet meer dan 5 minuten in beslag en u helpt mij er ontzettend mee.

Aan de hand van eerder afgenomen onderzoeken en resultaten uit deze enquete komen mijn hoofdstukken tot stand en ontwerpcriteria voor de iPad app.

Link: https://sabinevansasse.typeform.com/to/Jpsy6k?

Het enige dat van belang is bij het invullen van de enquete is dat u in het bezit bent van een tablet (merk maakt niet uit) en een kleuter (kind tussen 4 en 6 jaar oud) hebt.

Alvast bedankt!

Sabine

vlinder72

vlinder72

05-05-2014 om 13:16

Raar

Als ik aangeef dat ik moet in de buurt hoef te zijn dan gaan de volgende vragen toch over supervisie. Hetzelfde als ik aangeef geen interesse te hebben in interactieve apps tussen ouder en kind.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.