Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Marjolein

Marjolein

17-04-2014 om 15:36

Jongeren 12-16 jaar gekocht!

Hoi allemaal,

Ik ben Marjolein en ik ben vierde jaar communicatie student aan de Hogeschool Rotterdam. Ik ben aan het afstuderen bij Bouman GGZ, en ik doe een opdracht voor het jongerenmerk Youz. Youz is er voor jongeren tussen de 12 en 24 jaar, voor wie vragen heeft en advies wil hebben over alcohol, drugs, gokken en gamen. Ook kan je hier terecht als je verslavingsproblemen hebt.

Ik doe onderzoek naar jongeren tussen de 12 en 16 jaar en hoe zij het beste bereikt kunnen worden met communicatie. Daarom zou ik je willen vragen om deze enquête in te vullen, het duurt maar 5 minuutjes.

Alle antwoorden die je invult worden anoniem verwerkt. De enquête is open tot 20 april 2014. Om je te bedanken voor je tijd, worden er vijf bioscoopbonnen t.w.v. €15,- verloot onder de volledig ingevulde enquêtes.Je kunt hiervoor bij de laatste vraag je emailadres invullen. De winnaars worden voor 25 april 2014 persoonlijk op de hoogte gebracht.

https://qtrial.qualtrics.com/SE/?SID=SV_a30JYvHrqQLzSVT

Dankjewel allemaal!

Groetjes,

Marjolein
Student Hogeschool Rotterdam

Marjolein

Marjolein

17-04-2014 om 15:43

Ik bedoel natuurlijk GEZOCHT ipv gekocht!

Helaas heb ik een spelfoutje gemaakt in mijn titel. Helaas kan ook nergens vinden hoe ik dit moet aanpassen. Dus bij deze mijn excuses. Het moet zijn:

Jongeren 12-16 jaar gezocht!

Wie helpt mij?

https://qtrial.qualtrics.com/SE/?SID=SV_a30JYvHrqQLzSVT

Tante Tiny

Tante Tiny

17-04-2014 om 15:48

Ach, het trekt wel de aandacht

;-0

Ilva

Ilva

17-04-2014 om 16:14

Was voor mij ook de reden om hier even te kijken.

Haha, ik dacht al: gekocht?

Rafelkap

Rafelkap

17-04-2014 om 17:38

voor mij ook

Ja. Ik wil er ook wel 1 kopen

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.