Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
11-07-2014 om 12:19
Beste ouders,
In mijn bachelor eindproject aan de faculteit Industrieel Ontwerpen aan de Technische Universiteit Delft verricht ik onderzoek naar energiebesparingsmethoden. Ik kwam vrij snel tot de ontdekking dat gezinnen met jonge kinderen (basisschool) veel ruimte hebben om te besparen. Nu wil ik graag onderzoeken in hoeverre ouders van kinderen van deze leeftijd de kinderen betrekken bij het zuinig(er) omgaan met elektriciteit.
Hiervoor heb ik de volgende enquête opgesteld. Het invullen hiervan duurt nog geen 5 minuten en zou mij enorm helpen.
http://www.thesistools.com/web/?id=423828
Vragen en/of opmerking graag hier posten, deze kunnen mij alleen maar helpen!
Hartelijk dank!
Taco
11-07-2014 om 13:55
reactie
bij vraag 6 zou ik graag invullen dat ik én én doe. Ik zet een aantal apparaten op standby (omdat ik weet dat ik ze vaak gebruik) en een aantal niet (dan zet ik ze uit of trek ik stekker eruit).
verder heldere enquete!
gr Angela
11-07-2014 om 14:07
Fout aan het eind
Er zit een storende fout aan het eind, daar kun je onder "Wilt u een rapportage van dit onderzoek ontvangen?" alleen kiezen voor ja/ja en daaronder nee/nee.
Dus maar niet gesubmit...
11-07-2014 om 17:23
energie
In de periode van mijn kleine kinderen gebruikte ik juist meer energie aan wasmachine, droger, magnetron, het energieverbruik van stofzuiger en grasmaaier door de hulp. Om mijn eigen energie te sparen.
Inmiddels hangt de was weer aan de lijn, de afwas in een teiltje, de tuin is een balkon en de pubers worden gemaand niet langer dan 3 minuten te douchen.
14-07-2014 om 14:15
Fout aan het eind
Beste Ad Hombre,
De pagina die zichtbaar wordt na het versturen van de enquete is een pagina opgezet door Thesistools.com. Ik begreep uw vraag niet helemaal. Er kan gekozen worden om de resultaten te ontvangen, mee te werken met toekomstige onderzoeken, beide of geen van beide.
Deze pagina is niet verplicht om in te vullen en te versturen. Uw enquete is dus wel verstuurd en draagt bij aan het onderzoek.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.