Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Kinderen tussen de 4 en de 10 jaar oud

Dag lieve ouders!

Ik schrijf dit namens 9 jonge ondernemers die bezig zijn met doelgroeponderzoek. Onze doelgroep zonder ouders met partner en kinderen tussen de 4 en de 10 jaar oud. Mocht je onder deze doelgroep vallen, dan zullen wij het ontzettend waarderen als jullie deel willen nemen aan deze enquête! De link is te vinden onderaan dit bericht.

Eerst zal ik jullie wat vertellen over wie wij nou zijn. Wij zijn Kees, een nieuw bedrijfje met als missie het leven van mensen een klein beetje beter wil maken. We weten dat we niet iedereen kunnen pleasen, we weten dat we met één product of dienst niet iemands hele leven kunnen beteren, maar we willen wel een kleine last van mensen hun schouders pakken. In ons geval richten wij ons dus op ouders met kinderen van 4 tot en met 10 jaar. Deze enquête is dus ontwikkeld om te ontdekken waar wij jullie kunnen helpen, en dan vooral op het gebied voeding en alles wat daar om heen ligt.

De vragen van deze enquête zijn kort en makkelijk in te vullen. We zouden het echter erg waarderen als u goed over de open vragen nadenkt en ons een uitgebreider antwoord geeft. Hopelijk wilt u ons helpen bij ons doelgroep onderzoek en daarmee onze hele company een boost geven. Als je wilt, kunnen wij u op de hoogte houden zodra een product/dienst is ontwikkeld dat op u inspeelt.

Hierbij de link:

http://www.survio.com/survey/d/R4A2D7V1Q6E1V5S7T

Met vriendelijke groet,

Kees.

HUH?

"Onze doelgroep zonder ouders met partner en kinderen tussen de 4 en de 10 jaar oud. "

Die snap ik niet....

Mijntje

Mijntje

10-12-2014 om 11:21

doelgroep

Dus de doelgroep is voor iemand zonder ouders met een partner en kinderen tussen de 4 en 10 jaar oud.
Mijn ouders leven nog.

Hanne.

Hanne.

10-12-2014 om 17:15

huh

He? De enquête gaat er vanuit dat ik alleenstaande ben

Juline

Juline

10-12-2014 om 19:56

Snap het ook niet

Zonder ouders, met partner, en dan komen er vragen over een alleenstaande.
Blijkbaar zoeken ze ouders zonder partner.
En mijn woonplaats vul ik sowieso niet in.
Succes verder.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.