Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

sanniee

sanniee

29-11-2013 om 15:44

Korte enquête voor gescheiden ouders

Hallo allemaal,
Voor mijn minor rechten ben ik bezig met een onderzoekje onder gescheiden ouders over de afspraken die gemaakt worden na de scheiding wat betreft de omgang met de kinderen.
Hiervoor heb ik een enquête opgesteld van 8 korte vragen. Ik zou het heel erg fijn vinden als jullie de tijd zouden nemen het in te vullen, het is ongeveer 2 a 3 minuten werk
Alvast bedankt voor jullie tijd!

http://enquetemaken.nu/r/vx6i

regeling niet nakomen

Hallo Sanniee, bij ons is er een keurige regeling afgesproken (en vastgelegd door de rechter), die al meer dan tien jaar niet wordt nagekomen (door vader). Ik kan in jouw enquete wel invullen hoe de regeling is, maar niet dat dit niet de afgesproken regeling was. Dus dan heb je er eigenlijk nog niks aan...

Katniss

Katniss

29-11-2013 om 16:37

Goh

Het is zeker weer scriptietijd. Ik heb deze week al 5 enquêtes ingevuld

Snel inderdaad

Concrete vragen waar je goed antwoord op kunt geven.
Het maakt me wel nieuwsgierig wat je dan voor vraagstelling hebt of wat je conclusie dan zal zijn. Je kunt er natuurlijk, door de concreetheid, ook niet al teveel conclusies uit halen.

Arawen

Arawen

29-11-2013 om 19:52

Inderdaad

Kort en snel in te vullen. Maar wel erg gericht op de theorie. Ik heb 'm ook ingevuld volgens de afspraken die vastliggen. Maar die afspraken zijn (uiteraard..) iets heel anders dan de praktijk. Als je echt wilt weten hoe het zit, zul je daar ook vragen over moeten stellen. Maar dat hangt er natuurlijk van af welke vragen je beantwoord wilt hebben met de uitslag van de enquete.

sanniee

sanniee

02-12-2013 om 20:55

Bedankt

Wow, al veel mensen hebben m ingevuld! heel erg bedankt!
Ik heb de enquête inderdaad beknopt gehouden, ook met het oog op makkelijk invullen voor mensen . Er zit natuurlijk in de praktijk vaak een verschil tussen de gemaakte afspraken en de uiteindelijke naleving daarvan! Bedankt voor de tips, ik ga de enquête toch nog wat uitbreiden.

sanniee

sanniee

05-12-2013 om 15:01

Aangepast

Onder andere naar aanleiding van jullie reacties heb ik de enquête iets uitgebreid. Hier is de nieuwe link:
http://enquetemaken.nu/r/wwyg

Bij voorbaat dank!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.