Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Korte vragenlijst over haarverzorging bij kinderen

Hoi allemaal,

Voor mijn studie doe ik onderzoek naar haarverzorging bij kinderen van 3–12 jaar.

Ik wil graag beter begrijpen wat ouders belangrijk vinden in producten zoals shampoo of gel en hoe dat verschilt per haartype (stijl, krullend, kroes, enz.).

De vragenlijst duurt maar 3 minuten en is volledig anoniem.

👉 https://forms.gle/FdfCqZ9v4RuDkPEf9

Alle antwoorden helpen mij enorm bij mijn schoolproject.

Dank jullie wel alvast voor het invullen! 🌿

Groetjes,

Sammy

En dan te bedenken dat andere kinderen in oorlog leven. Wat een gezever! Is dit om uit te zoeken hoe er nog meer verdiend kan worden aan kindershampoo?

Pippeltje schreef op 09-11-2025 om 12:45:

En dan te bedenken dat andere kinderen in oorlog leven. Wat een gezever! Is dit om uit te zoeken hoe er nog meer verdiend kan worden aan kindershampoo?

Ga je dat echt tegen een jou onbekende scholier zeggen? Je hebt een talent waar de ander niet vrolijk van wordt. 

Alleen al daarom ga ik het wel invullen.

Het leven is niet alleen maar oorlog.

Heel naar dat er oorlog is, maar voor mensen gaat het leven zoals school wel gewoon door hier in nederland. Ik snap jouw antwoord echt niet! Open een eigen topic over oorlog, kan je daar al je issues in kwijt.

Hallo Sammy, helaas kan ik je niet helpen want mijn kinderen vallen niet binnen de betreffende leeftijd, maar je enquete ziet er goed uit. Misschien is het nog wel fijn om te weten voor mensen woor welke opleiding het is? 

Dat er oorlog is maakt niet dat leerlingen hier in Nederland geen schoolprojecten hebben. Niet zo zuurpruimerig doen hoor, dat siert je niet. 

Op zich zou iets meer toelichting bij een enquete (welke opleiding, doel, wat gaat er met de resultaten gebeuren) wel zo aardig zijn. Er wordt tenslotte moeite gevraagd van de invullers.
En een terugkoppeling van de resultaten is ook wel eens leuk.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.