Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Kunnen jullie mij helpen?

Dag iedereen,Mijn naam is Annemiek Dekker. Ik houd mij bezig met het ontwikkelen van het receptuur van witte bonen in tomatensaus. Hierbij heb ik een enquête opgesteld.Het invullen van de enquête zal mij enorm helpen. Alles is en blijft volledig anoniem en het invullen van de enquête duurt ongeveer 2 minuten.Alvast hartelijk dank!

https://forms.gle/fUwA5jLpaZqJzEK9AAnnemiek

Volgens mij zijn commerciële oproepen hier niet toegestaan zonder betaling, maar wellicht is dit gewoon een afstudeeropdracht? Dan kun je dat er beter gewoon bijzetten.

AnnemiekHAS

AnnemiekHAS

02-04-2021 om 09:52 Topicstarter

Daglichtlamp schreef op 02-04-2021 om 09:37: Volgens mij zijn commerciële oproepen hier niet toegestaan zonder betaling, maar wellicht is dit gewoon een afstudeeropdracht? Dan kun je dat er beter gewoon bijzetten.

Dankjewel voor je reactie. Het is inderdaad een afstudeeropdracht. 

AnnemiekHAS schreef op 02-04-2021 om 09:52:

[..]

Dankjewel voor je reactie. Het is inderdaad een afstudeeropdracht.

Er staat nergens iets over een afstudeeropdracht. Wel dat het voor COROOS Conserven B.V. is. Welke opleiding doe je dan?

AnnemiekHAS

AnnemiekHAS

02-04-2021 om 10:51 Topicstarter

MeikeT schreef op 02-04-2021 om 10:25:

[..]

Er staat nergens iets over een afstudeeropdracht. Wel dat het voor COROOS Conserven B.V. is. Welke opleiding doe je dan?

Food Innovation op de HAS Hogeschool

AnnemiekHAS schreef op 02-04-2021 om 10:51:

[..]

Food Innovation op de HAS Hogeschool

Dank je

Gedaan, uit pure nostalgie.Je definitie van levensfases vind ik wat merkwaardig en ook helemaal niet consequent. Je kunt in een en dezelfde levensfase zowel werkzoekend als werkeloos zijn.

Ik was snel klaar aangezien ik het nooit eet. 😁

Ingevuld, we eten ze regelmatig. 

Zoon is groot fan van witte bonen in tomatensaus, hij heeft het ingevuld.

Ik was wel begonnen, maar ik gebruik de witte bonen in tomatensaus altijd als basis in een gerecht, waarbij ik zelf nog ingrediënten toe voeg. Ik kan dus (misschien moet ik me een beetje schamen) weinig zeggen over de smaak van witte bonen in tomatensaus - behalve misschien dat ik het altijd een beetje flauw vind; bij ons gaat er altijd een blikje tomatenpuree door.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.