Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

HFWeerman

HFWeerman

14-04-2014 om 23:29

Lieve ouders van Zuid Holland

Ik ben hard op zoek naar gezinnen die mij willen helpen met mijn onderzoekproject naar de invloed van complimenten! In opvoedcentra wordt gezegd dat complimenten veel invloed hebben op het gedrag van het kind, maar is dat wel echt zo?! Ik wil daar achter komen!

Het is een heel leuk onderzoek waarbij er twee keer thuis wordt afgesproken. Samen met het kind speelt u dan 2x een spelletje Memory en 1x een winkelspelletje (de spelletjes duren een paar minuten).

Het gaat er bij die spelletjes niet om hoe goed of slecht ze zijn, maar wel of ze luisteren naar wat u tegen ze zegt. Ook kunnen er na de spelletjes een paar onderdelen van een intelligentie test worden uitgevoerd, dit allemaal in overleg. U krijgt na de afspraken een formulier met informatie over de 'beste' vorm van complimenten geven en uw kind krijgt een leuk cadeautje!

De spelletjes (memory en het winkelspel) moeten op camera worden opgenomen. De beelden gebruik ik alleen voor mezelf en blijven volledig anoniem. Ook worden de namen van de kinderen niet openbaar gemaakt.

Wilt u meewerken aan een leuk grootschalig onderzoek wat een grote invloed kan hebben op het gedrag van uw kind? Dan is dit zeker iets voor u!

Voor meer informatie kunt u een mailtje sturen naar: [email protected]

bellen/whatsappen/smsen naar
+31631796378

Of laat een berichtje achter met uw gegevens, dan neem ik zsm contact met u op!

Valerie

Valerie

15-04-2014 om 12:10

Vraag

Kun je de gewenste leeftijd van de proefpersonen vermelden?

HFWeerman

HFWeerman

15-04-2014 om 19:29

Reactie

Het gaat van de leeftijd 4 tot en met 8, iets jonger of ouder mag ook!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.