Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Master Thesis: Gebruik van MENSTRUATIE en OVULATIE apps

Ik ben op dit moment bezig met mijn master thesis en 

doe onderzoek naar het gebruik van menstruatie/ovulatie apps, in het specifiek hoe de data wordt gepresenteerd en hoe gebruikers hier inzichten van krijgen. Het doel is namelijk om menstruatie/ovulatie apps te verbeteren zodat gebruikers de data beter kunnen interpreteren en daardoor meer inzichten krijgen in hun eigen cyclus. 

Om inzicht te krijgen in het gebruik van de applicaties ben ik van plan om interviews te gaan houden. Hiervoor zoek ik nog een aantal respondenten, naast studenten zoek ik ook naar gebruikers die zwanger willen worden of zijn geweest, of gebruikers die misschien in de overgang zitten. Deze gebruikers zullen misschien anders kijken naar de data. Dus ben jij iemand die een menstruatie of ovulatie applicatie gebruikt en met mij hierover wil praten tijdens een (online) interview? Dan hoor ik het graag.

Meer informatie over de interviews: 

Een interview zal online of fysiek plaatsvinden, wat u wilt. Het interview zal ongeveer 45 tot 75 minuten duren. 

Het interview zal alleen gaan over het gebruik van de applicatie en er wordt niet gevraagd om (medische) informatie over het menstrueren/ovuleren te delen.

Voorwaarden: Deelnemers moeten op dit moment een menstruatie/ovulatie applicatie gebruiken of in het verleden minimaal 6 maanden een menstruatie/ovulatie applicatie hebben gebruikt. Deelnemers moeten een menstruatie cyclus hebben of hebben gehad. 


Wilt u meedoen of kent u iemand die mee wilt doen? Stuur een mail naar [email protected]

Ook voor vragen of andere dingen, kunt u mij altijd een berichtje sturen!

Alvast bedankt!
Marije

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.