Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
10-04-2014 om 16:00
Lieve ouders,
Voor mijn stageopdracht moet ik een onderzoek doen naar hoe dienstverleners in Nederland omgaan met klantfeedback.Omdat de respons erg laag is, zijn jullie mijn laatste hoop. Zouden jullie aub een paar vragen kunnen beantwoorden via deze link:
http://www.thesistools.com/web/?id=406040
Bij voorbaat dank!!!!!
11-04-2014 om 14:18
gedaan
maar de naam van mn werkgever wil ik niet noemen en dat is de eerste vraag...is is dus blanco ook al scoren we goed.
11-04-2014 om 21:14
geen zorgen
Overigens hoeft eigenlijk niemand bang te zijn dat er verbanden worden gelegd of namen van bedrijven gaan opslaan, verwerken of gebruiken. Het is meer om een beeld te krijgen..alles is anoniem uiteindelijk.
11-04-2014 om 21:22
Dat kan iedereen wel zeggen....
hoe kun jij de anonimiteit waarborgen in een enquete waarin de naam van de werkgever wordt gevraagd?
Wat je hier schrijft, is geen garantie.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.