Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoek communicatie tussen ouders en tieners

Lieve ouders, 

Wij zijn studenten van de hogeschool van Amsterdam.
Voor de opleiding Toegepaste Psychologie, doen wij onderzoek naar de relatie tussen ouders en tieners in de leeftijdscategorie 12-17. Wij doen dan specifiek onderzoek naar hoe de communicatie verloopt tussen ouders en tieners. Wij willen ons dan vervolgens focussen op het verbeteren van deze communicatie.
Na enig onderzoek zijn wij terecht gekomen op deze site en denken dat u ons verder zou kunnen helpen met zinvolle informatie voor ons onderzoek. Wij hebben dan ook een enquête in de bijlage toegevoegd en vragen u vriendelijk deze voor ons in te vullen. Dit duurt 5 tot 7 minuten. Dit zou ons onderzoek enorm helpen. 

Alvast hartelijk bedankt voor het invullen van de enquête.

Met vriendelijke groeten,

Jasmijn Sluis en Elise Op t' zand

Zie hieronder de enquête:
https://forms.office.com/e/CGYPBnEBbB   

Tip over je eigen communicatie voor een volgende keer: vraag forumbeheer om je link te plaatsen ipv in 10 draadjes een nutteloze bijdrage te plaatsen. Erg irritant voor de forummers…

Je bent ook niet echt geloofwaardig, als student in draadjes over vreemdgaan en zo. 

Engeltje schreef op 16-03-2024 om 18:11:

Tip over je eigen communicatie voor een volgende keer: vraag forumbeheer om je link te plaatsen ipv in 10 draadjes een nutteloze bijdrage te plaatsen. Erg irritant voor de forummers…

Je bent ook niet echt geloofwaardig, als student in draadjes over vreemdgaan en zo.

De bijdrages vond ik kort en bondig en soms is dat een verademing vergeleken met hele hoofdstukken die soms niet door te komen zijn die mensen schrijven.  Zeker niet nutteloos of irritant in mijn ogen. Als ik hier een account als student zou hebben zou ik het ook niet kunnen laten even wat reacties te plaatsen als ik denk wat zinnigs te kunnen zeggen. 


Moederkareltje schreef op 16-03-2024 om 22:09:

[..]

De bijdrages vond ik kort en bondig en soms is dat een verademing vergeleken met hele hoofdstukken die soms niet door te komen zijn die mensen schrijven. Zeker niet nutteloos of irritant in mijn ogen. Als ik hier een account als student zou hebben zou ik het ook niet kunnen laten even wat reacties te plaatsen als ik denk wat zinnigs te kunnen zeggen.


Geldt dat ook voor het bericht dat ze met 52 voor het laatst gemenstrueerd heeft?

Serieus lekker open vragen waar je alle kanten mee op kan. Wat verwachten jullie zelf voor uitkomsten van dit onderzoek?

Engeltje schreef op 17-03-2024 om 00:14:

[..]

Geldt dat ook voor het bericht dat ze met 52 voor het laatst gemenstrueerd heeft?

Hoezo zou een vrouw ouder dan 52 geen student meer kunnen zijn?  Mijn dochter van 22 heeft een jaargenoot van 37. Ze zitten allebei in hun 2e studiejaar. Als ze klaar zijn met bachelor en master is die jaargenoot boven de 40. Het kan gewoon.....

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.