Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoek financiële gevolgen van covid-19 voor particulieren

Hoi, ik ben voor school bezig met een onderzoek naar de financiële gevolgen van de corona pandemie voor particulieren. Ik wil hiervoor een enquête afnemen bij een zo groot mogelijke groep mensen. Daarom zou ik jullie willen vragen om onderstaande enquête zo eerlijk mogelijk in te vullen. Het is volledig anoniem en duurt ongeveer twee minuutjes.

https://forms.gle/QqzwYkd4FgQsaJkB7

Delen wordt gewaardeerd.

Alvast bedankt

Paar puntjes. Niet alle ondernemers zijn zzp'ers. Niet iedereen die niet werkt is werkloos. Veel mensen w.o. ik zijn zowel ondernemer als in loondienst.

inderdaad, de opties die Ad noemt zou je voor de volledigheid moeten noemen, ik kan me echter voorstellen dat het misschien wat rommelig wordt. Wellicht laten kiezen op basis waarvan iemand antwoordt (percentagea van inkomen uit de ene of de andere kant?)/ Verder een nette enquête, nog een paar taalvaudjes her en der en als je voorbeelden kan geven waar mensen hun 'uitgespaarde' geld aan uit zouden kunnen geven krijg je misschien nog wat gevarieerdere antwoorden? (of juist niet).

gr Angela

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.