Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

C

C

13-10-2014 om 13:54

Onderzoek gezinnen en hun Financiële toekomst

Beste Ouders,

Ik ben een CMD student die een afstudeeronderzoek aan het doen voor een nieuwe website van een levensverzekeraar. Mijn doelgroep zijn gezinnen van 25-45 jaar die bijvoorbeeld bezig zijn met het sparen voor de studie van hun kinderen, of bezig zijn met het goed achterlaten van hun kinderen.

Naast het houden van persoonlijke interviews, ben ik ook benieuwd wat een grotere groep voor mening heeft over dit onderwerp. Daarom heb ik een enquete opgesteld. Het onderwerp is een behoorlijke privé aangelegenheid, maar de vragen die worden gesteld blijven op de oppervlakte en zijn allemaal anoniem.

https://docs.google.com/forms/d/1oOCMgSpnjaF6kdYTR7-ihy-VXTXKwoFi6o7SsflLv8k/viewform?usp=send_form

De resultaten van deze enquete worden alleen opgenomen binnen mijn scriptie. Ik hoop dat jullie de tijd willen nemen om deze enquete in te vullen.

Groetjes Chantal

amk

amk

13-10-2014 om 13:56

voor de verzekeraar?

Chantal,
Dit onderzoek zit heel erg aan de grens van wat op dit forum mag. De verzekeraar is een commerciele organisatie die een commercieel belang heeft bij jou onderzoek. Zij moeten daarom toestemming vragen aan forumbeheer of je onderzoek hier zo geplaatst mag worden of dat zij een financiele bijdrage moeten leveren.

C

C

13-10-2014 om 15:20

Reactie: voor de verzekeraar?

In het geval van mijn onderzoek is de levensverzekeraar een fictieve opdrachtgever. Ik doe onderzoek naar storytelling en het creëren van een vertrouwensband tussen een financiële dienstverlener en een klant/gebruiker. Ik wil een lastig onderwerp door middel van storytelling binnen een website makkelijker maken. In dit geval heb ik voor financiën gekozen (dit is lastig bespreekbaar en soms begrijpbaar).

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.