Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Student

Student

30-10-2014 om 15:49

Onderzoek kinderfeestjes

Beste ouder en/of verzorger,

Door op onderstaande link te drukken en enkele vragen te beantwoorden zou u mij erg helpen. Het neemt slecht twee minuten in beslag.

Link: http://www.thesistools.com/web/?id=427670

Met vriendelijke groet,

Evelien Hendriks
Bedrijfskunder MER student

Juno

Juno

30-10-2014 om 21:36

Opmerking

De laatste vraag valt miet te beantwoorden, dat hangt van zoveel factoren af. Eerst was het aantal uitgenodigde kinderen de leeftijd + 1, toen kind niet zo goed in de groep bleek te liggen mocht het zoveel uitnodigen als hij wou, toen we naar een zwembad gingen zoveel kinderen als in de auto pastte en in groep 8 mogen ze de hele klas uitnodigen.
Verder heb ik een feestjesbudget, geen budget per kind. Met minder kinderen kan het feest was luxer, vele varkens maken de spoeling dun.

Thursday Next

Thursday Next

30-10-2014 om 21:38

hetzelfde als Juno, hier een keer een feestje met 2 genodigde kinderen, toen gingen we kamperen. Meer kinderen is minder geld per kind.

Lucerna

Lucerna

31-10-2014 om 10:58

Ik sluit me aan bij voorgaanden

Ik heb ook een feestjesbudget, niet zozeer een bedrag per kind. Verder hangt het aantal uitgenodigde kinderen van heel veel verschillende dingen af (soms 2, soms 5, soms 8, soms meer, meestal minder...). Hele klassen uitnodigen doe ik overigens nooit.

En ik kan het niet laten, maar het is toch wel heel basale talenkennis: niet u kinderen, maar uw kinderen, zo ook "u tijd" enz. Ik moet toegeven dat je daar wel heel consequent in bent

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.