Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Pipi

Pipi

10-06-2015 om 13:37

Onderzoek naar vaderschapsverlof

Papa’s en Mama’s van kinderen jonger dan 19 jaar zouden jullie please deze enquête voor mij willen invullen? Het is voor mijn studie. Dank jullie wel! http://www.thesistools.com/web/?id=472608

Barvaux

Barvaux

10-06-2015 om 16:33

zucht

Je doet een universitaire studie en je spreekt volwassenen aan met papa en mama? Er zijn maar twee mensen op de hele wereld die mij mama mogen noemen en daar ben jij niet bij.

Wat is er mis met 'beste ouders'?

Egel

Egel

10-06-2015 om 19:46

Wat bezwaren

Wat bezwaren bij sommige vragen.
Bijvoorbeeld over hoeveel verlof ik + mijn man hebben opgenomen tijdens/na zwangerschap.
Voor mij was dat prachtig flexibel: eerst het wettelijk zwangerschapsverlof, daarna nog zo'n 4 weken erbij (deels doorbetaald ouderschapsverlof) en vervolgens nog een tijdje 1 dag per week. Ik werkte toen officieel nog 100%, later werd dat 70% (want hoeveel je nu werkt, zegt niet zoveel met hoeveel ik toen, ± 12 jaar geleden, werkte). Dus hoeveel verlof nam ik dan? Ik heb maar opgeschreven 'meer dan 17 weken', maar het was in ieder geval niet aansluitend aan de geboorte, is dat ook goed?

Mijn man werkte in het onderwijs en kon alleen de 2 dagen verlof na de geboorte krijgen. Wel was hij vaak al om 15.30 uur thuis, super. Zodra ik weer ging werken, nam hij 1 dag per week ouderschapsverlof op. Ik heb bij hem dan maar '5 t/m 16 weken' opgeschreven, ik zou het echt niet weten verder.

Vraag 18: "Ik zou meer verlof opnemen als dat betaald zou worden": wat moet ik invullen, het wás betaald verlof. Of iets van 2/3 werd betaald, zoiets. Super.

Vraag 20: "Mijn partner werkte minder betaalde uren voor de zwangerschap dan erna.": toevalligerwijs ging de dag ouderschapsverlof bij mijn man over in een dag 'seniorenverlof". Dus hij bleef minder werken, hoewel daarvan een flink deel betaald werd. Beetje specifieke situatie, maar dat je maar wel begrijpt dat er telkens uitzonderingen zijn en het niet altijd helder en duidelijk is.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.