Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoek naar Volwassen Hechting

Beste mensen,
Heeft u als volwassen persoon wel eens problemen binnen uw relaties met belangrijke personen (kinderen, partner, werkgever, vrienden of familie, etc.) in uw leven (gehad)? Een belangrijke oorzaak van problemen binnen relaties houdt verband met hechtingsstijl. Hechting heeft te maken met de manier waarop wij op heel jonge leeftijd verbintenissen aangaan met onze eerste verzorgers, en hoe deze onze relaties later in het leven beïnvloeden.
Help ons om een goede vragenlijst te ontwerpen om hechtingsstijlen te meten, door de onderstaande link aan te klikken en de vragenlijst over Hechting in te vullen. Het is volledig anoniem, kost ca. 20 minuten van uw tijd, maar daarmee kunt u een belangrijke bijdrage leveren aan psychologische onderzoek over dit belangrijke onderwerp.
http://www.thesistools.com/hechting
Hartelijk dank voor uw medewerking!
Mabatho
(Psycholoog i.o.)

Belangrijk

Poeh hee, er zijn wel veel dingen belangrijk in je belangrijke onderwerp. Maar ik zal mijn best doen

Gedaan

Twee kleine opmerkingen:
op de eerste bladzijde staat ergens "ik wordt".
Bij vraag 6 "uitspaken" i.p.v. uitspraken.

Succes met jullie onderzoek!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.