Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
27-03-2015 om 14:02
Hallo,
Ik ben Stephanie Bielen. Ik volg de opleiding orthopedagogie aan de UCLL (Hasselt, Limburg, België). Ik zit in het derde jaar en voor mijn bachelorproef (eindwerk) ben ik op zoek naar ouders van jongeren tussen 12 en 18 jaar die een vragenlijst willen invullen over het gamegedrag van hun zoon/dochter. Ik doe namelijk een onderzoek naar gamegedrag bij jongeren. En de nood naar ondersteuning van de ouders.
Als jullie willen kunnen jullie op onderstaande link klikken en de vragenlijst invullen:
https://drive.google.com/open?id=1sfMnkVrnBzyQIS6z4_-EyYUiiuCxhhMs6hM1a1xQMO0&authuser=0
Met vriendelijke groetjes, Stephanie
27-03-2015 om 15:59
Ik moet dan eerst een Google account aanmaken en dat wil ik niet, sorry.
27-03-2015 om 19:57
idem
wil graag mee doen, goed eens mijn hart te luchten als ouder over dat gamen. Maar ik heb geen en wil ook geen google account. Dus zet de link misschien even ergens anders?
27-03-2015 om 20:10
Ik doe niet mee
Ik heb een google account maar ik weiger om dat te gebruiken voor een 'anonieme' enquête. Dan ben ik namelijk niet meer anoniem.
Het is echt 'not done' om persoonlijke gegevens te koppelen aan een vragenlijst .
Er zijn ruim voldoende andere mogelijkheden voor dit soort vragenlijsten.
28-03-2015 om 07:23
Het wordt saai
Maar ik wil hem ook best invullen als er geen account aan gekoppeld is.
31-03-2015 om 23:13
Stephanie
Lees je de reacties hier nog? Heb je een andere link voor ons, om mee te doen? Of zit je je nu af te vragen waarom niemand 'm in vult?
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.