Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Soetjesven

Soetjesven

28-04-2014 om 15:08

Onderzoek over bouwstenen (Lego) voor scriptie

Beste ouders,

Zouden jullie mijn enquête kunnen invullen. Hij duurt ongeveer 10 tot 15 minuutjes. Hierdoor kan je hem snel beantwoorden. In overleg met mijn stagebedrijf mag ik bij introductie van het product een aantal samples versturen. De winnaar worden dan via de mail ingelicht, mits zij hun email achter laten.

De link: http://www.thesistools.com/web/?id=407968

Alvast super dat jullie de moeite nemen en heel erg bedankt.

Groet,

Sven

Juno

Juno

28-04-2014 om 23:35

Volgens mij heb ik deze enquete al een keer gehad, kan dat?

Soetjesven

Soetjesven

29-04-2014 om 11:35

Beste Juno,

Misschien wel, maar dat was een proef
Met de feedback van school en gebruikers heb ik hem nu veranderd en deze is definitieg

Christel

Christel

29-04-2014 om 12:25

Kleine ergernis

Op de eerste pagina al. Welke merken kent u? Nou ik ken er een paar van naam, maar die heb ik nog nooit gekocht. Volgende vraag is: waarom koopt u altijd dit merken/deze merken?

Als ik iets van naam ken betekent het toch niet dat ik het koop.

Soetjesven

Soetjesven

29-04-2014 om 12:36

Beste Christel,

Waarschijnlijk heb je één van die merken weleens gekocht.
Misschien dat het in de vraagstelling niet zo duidelijk is, maar het gaat erom wat juist de doorslag geeft waarom je dat ene merk wel koopt en de merken die je bijvoorbeeld wel van naam kent niet koopt.

Mijntje

Mijntje

29-04-2014 om 17:41

Lego-look-a-like

Nee Soetjesven. Christel zegt dat ze NIET iets van een bepaald merk heeft gekocht. Dat had ik ook bij 1 merk (ik meen megablock). Nooit gekocht. Ik ken het wel, heb het op op marktplaats en in de winkel zien staan.

Deze enquete leek me eerder een verkapte reclame voor een nieuwe lego-look-a-like.

vlinder72

vlinder72

29-04-2014 om 23:52

wehkamp

Het is Wehkamp en niet Wehcamp

Soetjesven

Soetjesven

30-04-2014 om 09:28

Beste Mijntje,

Dit is geen reclame voor een merk.
Het is voor een scriptie, dus het onderzoek moet onafhankelijk zijn.

En er is dus een reden waarom je MegaBlocks niet koopt. Want een ander merk is beter waarschijnlijk

Mijntje

Mijntje

30-04-2014 om 10:14

praktisch ingesteld

De reden dat ik geen megablocks koop of wat anders is dat ik aan het kopen kan blijven. Ik wil niet 10 verschillende soorten blokjes. Zo blijf je aan het opruimen.
en ik ben denk ik conservatief: gewoon alleen lego.

vlinder72

vlinder72

30-04-2014 om 11:21

Mijntje

Ik ook hoor. Alleen Lego. Dat blijft altijd goed, past altijd, er ontbreken geen blokjes en het valt niet uit elkaar als je er een beetje boos naar kijkt. Bovendien levert lego bij verkoop ook nog wel wat op. Handig als ze uitgespeeld zijn.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.