Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoek over de invloed van influencer voedselmarketing op de intentie van kinderen om ongezond te eten

Beste ouders, 

Mijn naam is Maud Daemen en ik studeer bedrijfscommunicatie en digitale media aan de Universiteit van Tilburg. Ik ben op zoek naar respondenten voor mijn master scriptie. Het onderzoek gaat over de invloed van voedselmarketing door sociale media influencers op de intentie van kinderen om ongezond te eten. Het is belangrijk dat dit onderzocht wordt, omdat kinderen als gevolg van voedselmarketing ongezond kunnen gaan eten. De doelgroep zijn kinderen van 8 tot en met 11 jaar. Heeft u een kind van 8 tot en met 11 jaar, bent u geïnteresseerd in het onderzoek en zou u mij willen helpen dan kunt u via deze link naar de vragenlijst: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_8nVDki49DaGBpSm

Daar volgt eerst nog wat informatie over het onderzoek en de deelname. Alle antwoorden zijn anoniem. Alvast heel erg bedankt!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.