Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

LK

LK

06-03-2014 om 09:15

Online gedrag en huishoudelijke hulp

Hallo ouders!
Voor mijn opleiding communicatiemanagement doe ik onderzoek naar online gedrag en hoe men op zoek gaat naar een huishoudelijke hulp. En om deze afstudeeropdracht met een leuk cijfer af te sluiten ben ik op zoek naar u! Zou u deze enquête voor mij willen invullen? Het neemt ongeveer 6 minuten van uw tijd in beslag én u maakt kans op een VVV-bon t.w.v. €30,-. Alvast hartelijk bedankt! https://onlinehuishouding.typeform.com/to/sGLtpk

Sjaanbanaan

Sjaanbanaan

06-03-2014 om 09:34

Hij stopt bij vraag 22

Op het einde gaat er iets fout. Hij blijft hangen op de vraag van het e-mail adres.

LK

LK

06-03-2014 om 09:59

Iets meer naar beneden scrollen

Als u iets meer naar beneden scrolt kunt u de enquête verzenden! Het e-mail adres is namelijk niet verplicht. Bedankt voor uw deelname!

Sjaanbanaan

Sjaanbanaan

06-03-2014 om 10:23

Nee Sorry

Werkt echt niet, dan krijg ik de melding dat ik vraag niet beantwoord heb. Ik kan dan weer naar boven scrollen tot vraag 15 maar die zijn allemaal beantwoord.

Als ik mijn emailadres invoer blijft hij daarop hangen.

LK

LK

06-03-2014 om 11:11

Vervelend!

Wat jammer dat het niet lukt. Vind het lastig om op afstand te bepalen wat er precies niet werkt. Ik heb hem net zelf getest en hij doet het wel. Het kan eraan liggen dat iedere vraag verplicht is om te antwoorden (behalve e-mail) en dat hij daarom niet wilt versturen. Wel bedankt voor het proberen in ieder geval!

Jasmijn

Jasmijn

06-03-2014 om 20:45

gelukt hoor

Hier is het gelukt hoor om de enquete in te vullen!

Juno

Juno

06-03-2014 om 20:55

Doet het niet

Verzenden gaat niet.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.