Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Kim van Splunter

Kim van Splunter

28-02-2014 om 11:33

Ontwerp kinderkamer

Hoi,

Mijn naam is Kim van Splunter. Ik studeer aan de hogeschool Rotterdam en op dit moment ben ik bezig met afstuderen. Mijn afstudeeropdracht is het ontwerpen van een kinderkamer.

Voordat ik kan gaan ontwerpen wil ik eerst een onderzoek uitvoeren. Het onderzoek wil ik uitvoeren door middel van een enquête. Aan de hand van deze enquête wil ik erachter komen wat de koopmotieven zijn van ouders voor meubelen in de kinderkamer.

Ik hoop dat jullie mij willen helpen door de enquête in te vullen of de link van de enquête willen doorsturen naar mensen die deze willen invullen. De enquête is bedoeld voor mensen met kinderen.

Link enquête: http://www.thesistools.com/web/?id=393720

Alvast bedankt!
Kim

wizzer

wizzer

28-02-2014 om 11:45

huiswerk overdoen

Hoe lang denk jij dat de gemiddelde volwassene is? Bureaus van hoger dan 110 cm zijn niet normaal, maar voor heel erg lange mensen.

(advies voor iemand van 2 meter lang is 82 cm).

Verder is het erg storend dat je maar 1 winkel mag invullen op de vraag waar je je meubels zou kopen.

Kim van Splunter

Kim van Splunter

28-02-2014 om 12:01

Reactie

Bedankt voor je reactie, ik denk dat ik over die afmetingen niet helemaal goed heb nagedacht. Ik zal deze 2 vragen aanpassen.

Juno

Juno

28-02-2014 om 17:38

Jee

Misschien ben ik afwijkend maar zo denk ik helemaal niet over de inrichting van mijn huis. Waarschijnlijk is het daarom zo'n rommeltje . Je kan het ook maar voor ėén kind invullen. Dat meegroeibed vind ik een waardeloos ding en dat heeft niets met de afmeting te maken maar dat antwoord staat er niet bij.