Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Oproep ouders voor wetenschappelijk onderzoek

Beste ouders,

Graag doe ik hierbij een oproep voor mijn bachelorscriptie (UvA) naar de taakverdeling binnen ouderschap en hoe deze taakverdeling is ontstaan.

Hiervoor ben ik nog op zoek naar stellen met jonge kinderen waarvan voornamelijk de vader thuis voor de kinderen zorgt. Ik zal dan onderzoek doen naar de totstandkoming van deze taakverdeling door middel van interviews met zowel de vader als moeder.

Ik hoor graag of u interesse heeft!

Met vriendelijke groet,
Paula

Sneeuwitje

Sneeuwitje

29-10-2014 om 11:57

hier

wil mijn man echt geen interview en ik zelf zit daar ook niet zo op te wachten,dus ik kan je niet helpen daarmee. Bij ons is mijn man nagenoeg fulltime thuis. Simpelweg tot stand gekomen omdat hij zijn baan kwijtraakte en ik meer verdien.
Als je vragen hebt, die je per mail kan stellen, wil ik je daar wel een reactie op geven.

Groetjes, Sneeuwitje

Paaula

Paaula

29-10-2014 om 12:20 Topicstarter

Helaas

Dat is erg jammer, ik moet zowel vader als moeder interviewen.
Maar heel erg bedankt voor de reactie!

Tante Tiny

Tante Tiny

29-10-2014 om 12:36

Best Paaula

Het zou handig zijn als je een mailadres achterlaat.
Of moeten ouders hun gegevens hier op de site zetten?

Paaula

Paaula

29-10-2014 om 12:50 Topicstarter

Email

Uiteraard hoeven ouders hun gegevens niet op deze site te zetten. Ik wilde eerst peilen of er ouders zijn die interesse hebben.

Wanneer er ouders zijn die graag mee willen werken, u kunt een mail sturen naar: [email protected]

Het zou mij enorm helpen!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.