Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Ishm

Ishm

21-07-2018 om 17:10

Ouderavond KDV

Beste ouder(s),

Wij zijn bezig met het organiseren van een ouderavond op een KDV en willen hierbij zoveel mogelijk inspelen op interesses/behoeften van ouders. Zouden jullie misschien middels de volgende link willen laten weten in welke thema's jullie geïnteresseerd zouden zijn?

https://nl.surveymonkey.com/r/H9BHFRK

Andere ideeën worden ook op prijs gesteld en kunnen hieronder in een reactie worden geplaatst. Alvast bedankt!

Vraag

Wie wil er eigenlijk een ouderavond en waarom? Kinderen op de kinderopvang hebben oppas nodig dus alleen als je er een toegevoegde waarde in ziet voor leiding en ouders, heeft het zin om extra druk te leggen op de agenda van toch al drukke ouders die in deze fase vaak puzzelen om alles om hoog te houden.

Wat ik zelf leuk vond op het KDV, basisschoolleeftijd, was als er sport- en spel was en ik kwam de kinderen ophalen. Een enkele keer was dan aansluitend een activiteit met hapjes en drankjes voor iedereen. Met name in de zomer. Dat was relaxed.

Marjoleine64

Marjoleine64

21-07-2018 om 22:29

wij

Wij hadden ook ieder jaar wel een keer een ouderavond op het KDV. Toch best leuk om andere ouders ook te ontmoeten. Een keer zal me altijd bijblijven: een presentatie van iemand van de brandwondenstichting. Heel indrukwekkend, en zeer leerzaam.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.