Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Ouders van baby's gezocht voor afstudeeronderzoek

Beste ouders,

Mijn naam is Sinaï en ik ben een derdejaars student Gezondheidswetenschappen aan de Erasmus Universiteit. Voor mijn afstudeerstage doe ik onderzoek naar welke informatie ouders nodig hebben over vaccinaties voor hun baby, en naar hoe de informatie van het Rijksvaccinatieprogramma hierop aansluit.

Hiervoor wil ik ouders interviewen over de brief en brochure over kindervaccinaties die zij kregen toen hun baby net geboren was. Voor deze interviews zoek ik ouders waarvan hun jongste kind maximaal 6 maanden oud is. Maar het liefst zo jong mogelijk.

Het interview zal ongeveer 30-60 minuten duren en online plaatsvinden. Uw naam en andere persoonlijke gegevens worden niet met anderen gedeeld en worden ook niet genoemd in mijn eindverslag. Uw antwoorden zijn dus niet naar u terug te leiden.

Het liefst plan ik de interviews zo snel mogelijk in. Natuurlijk op een moment dat u het beste uitkomt.

Wilt u mee doen en/of kent u ouders die mee zouden willen doen? Stuur mij dan een mailtje: [email protected].

Bedankt voor uw tijd en hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,

Sinaï

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.