Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Postpartum onderzoek

Lieve moeders,

Al 8 weken ben ik trotse mama van mijn dochter Robin! En ikzelf geniet hier enorm van maar ik weet uit mijn omgeving dat dit ook anders kan. Daarom doe ik samen met Maria doe ik onderzoek naar het effect van postpartum depressie en osteopathie als onderdeel van ons laatste studiejaar osteopathie. Hierbij geven wij 3 gratis osteopathische behandelingen aan jou zodat wij dit kunnen onderzoeken. 

Herken jij jezelf hierin en wil je meedoen?

Lees hieronder onze advertentie! 

Oproep: Onderzoek osteopathie bij PPD: postpartum depressie

Doe je mee aan een wetenschappelijk onderzoek naar een behandelmethode bij PPD met 3 gratis osteopathische behandelingen?

Wij zijn Maria van Veldhuizen en Sabine Buurman en wij studeren af aan het College Sutherland in Amsterdam. Voor onze scriptie zijn wij bezig met een wetenschappelijk onderzoek naar het effect van osteopathie op postpartum depressie. 

Voor dit onderzoek zijn wij op zoek naar vrouwen die op dit moment een postpartum depressie hebben en willen deelnemen aan dit onderzoek.Als je meedoet, word je 3 keer kosteloos door een osteopaat behandeld. 

De behandelingen vinden plaats bij verschillende osteopaten verspreid door Nederland. Je krijgt 3 behandelingen binnen 2 maanden in de aankomende maanden augustus t/m oktober en kunt kiezen tussen door ons geselecteerde osteopaten die meedoen aan het onderzoek.

Aan de hand van 2 vragenlijsten meten we de resultaten van de behandelingen. Je deelname wordt anoniem geanalyseerd.

Voorwaarden:
 Vrouw
 Woonachtig in Nederland
 Tussen 18 en 45 jaar
 Diagnose in het afgelopen half jaar na bevalling (na een abortus of miskraam is het ook mogelijk PPD te ontwikkelen)
 Heeft de keuze gemaakt geen medicatie te gebruiken
 Volgt eventueel therapie

Voor inschrijving en eventuele vragen kun je e-mailen naar:[email protected] of stuur mij een dm.

Heel veel liefs,

Sabine 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.