Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
08-04-2015 om 14:15
Hallo, ik ben Jennifer De Belie en in het kader van mijn masteropleiding Meertalige communicatie voer ik een onderzoek naar de culturele verschillen tussen Vlamingen en Nederlanders door middel van een enquête. Dit is de link van de enquête: https://kullocthomasmore.eu.qualtrics.com/SE/?SID=SV_2aTLkvwiQDZFvlr
Alvast bedankt voor de hulp!
08-04-2015 om 20:59
wat ik mis...
Je moet antwoord geven voor alle situaties. Maar et is natuurlijk anders of ik zit te zwijgen op een druk feest of naast mijn man op de bank!
09-04-2015 om 09:13
Bedankt
Bedankt aan iedereen die ze al heeft ingevuld! @Evanlyn, ja je hebt gelijk, het is ook maar een beperkt onderzoek Maar ik heb die reactie nog al gehad, het klopt wel
14-04-2015 om 14:25
ja grappig
Alleen ik communiceer niet altijd met mijn emoties (transparant) want dat zou hier in huis lastig worden met mensen met autisme.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.