Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Schermgebruik bij kinderen!

Hallo ouders!

Heeft u wel is geworsteld met het vinden van de juiste balans tussen schermgebruik in het leven van uw kinderen? Of heeft uw kind totaal geen andere interesses dan het beeldscherm?

Als dit klinkt als een situatie die u bekend voorkomt, dan hebben wij u nodig!

Wij zijn pedagogiek studenten en momenteel zijn wij bezig met het ontwikkelen van een training gericht op ouders die te maken hebben met uitdagingen rond het schermgebruik van hun kinderen. In de training willen we ouders voorzien van waardevolle inzichten, praktische tips en ondersteunende strategieën om een gezonde en goede balans te vinden in het schermgebruik van hun kinderen.

En om deze training dus zo effectief mogelijk te maken hebben we uw input nodig!

Wij hebben een enquête ontwikkeld over schermgebruik bij kinderen. Deze bestaat uit een reeks vragen over verschillende aspecten van schermgebruik. Door deel te nemen aan deze enquête geeft u ons waardevolle inzichten in uw uitdagingen en behoeften met betrekking tot het schermgebruik van hun kinderen. Uw input zou ons enorm helpen om een effectieve training te ontwikkelen die aansluit bij uw situaties en behoeften.

Wij zouden het enorm waarderen als u deze enquête invult. Uw bijdrage zal een waardevolle rol spelen in het vormgeven van deze training. Uw deelname is volledig vrijwillig en anoniem en alle antwoorden worden vertrouwelijk behandeld! 😊

Tot bij de enquête!

Als u op deze link klinkt wordt u doorgestuurd naar de enquête:
https://forms.office.com/r/qVAXiUFC7Q


Hoi Bobby,
Ik hoop dat jullie veel reakties krijgen.
Ik heb zelf geen kinderen maar heb een link gemaakt van jullie enquete en op het Viva forum gezet.
Daar zitten veel ouders met opgroeiende kinderen

ik reageer nog even om het topic weer omhoog te halen zodat hopelijk meerdere forummers het zien

BobbyD

BobbyD

15-05-2024 om 19:51 Topicstarter

Moree schreef op 15-05-2024 om 02:03:

Hoi Bobby,
Ik hoop dat jullie veel reakties krijgen.
Ik heb zelf geen kinderen maar heb een link gemaakt van jullie enquete en op het Viva forum gezet.
Daar zitten veel ouders met opgroeiende kinderen

Wow wat super lief, echt heel erg bedankt! Ik hoop dat er enquêtes morgen verspreid worden op Viva Forum?

BobbyD

BobbyD

15-05-2024 om 20:00 Topicstarter

Moree schreef op 15-05-2024 om 12:35:

ik reageer nog even om het topic weer omhoog te halen zodat hopelijk meerdere forummers het zien

Wow! Ik zie net dat we al 8 nieuwe ouders hebben die de enquête hebben ingevuld! Wat super tof, nogmaals super bedankt voor uw input!!!

Graag gedaan en hartstikke mooi dat jullie al wat reakties van ouders hebben gehad

Hoi Bobby,
Er is een topic geopend op Viva forum over problematisch schermgebruik bij kinderen. Veel mensen hebben gereageerd hierop.
Ik zet de link even hieronder.
Wellicht hebben jullie hier ook iets aan.

https://forum.viva.nl/kinderen/problematisch-schermgebruik-brugklasser/list_messages/505896

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.